Projectleider DIV en post | Schagen

Deze opdracht kun je ook doen via een arbeidsovereenkomst met Quest4.

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Schagen
Aanvraagnummer:
A2022-0944
Startdatum:
24-10-2022
Verwachte einddatum:
30-04-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
24-32
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
05-10-2022 09:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233

Functieomschrijving

Wij zijn voor een Gemeente op zoek naar een Projectleider DIV en post op basis van 24-32 uur per week. 

De gemeente zoekt voor de afdeling post/div een projectleider voor de verbetering van werkstromen en samenwerking op de afdeling.

Taken:

  • Opstellen plan van aanpak op basis van bestaan adviesrapport;
  • Aansturen van het interne projectteam;
  • Creëren van draagvlak voor de gekozen oplossing binnen de organisatie;
  • Informeren stakeholders;
  • Hands on schrijf/ontwikkelwerk doen in de sfeer van tactisch beleid/instrumentarium.

Context:
De gemeente wil in het kader van zaakgericht werken, maar ook het digitaal werken en de digitale dienstverlening haar werkprocessen op het gebied van informatievoorziening verbeteren. Hiertoe wordt onder andere een nieuw zaaksysteem verworven. In samenhang hiermee worden de werkprocessen bij de afdeling DIV/post geoptimaliseerd.

Plaats in de organisatie:
De projectleider valt onder de teamleider I&A. De resultaten dienen organisatie breed te worden geaccepteerd en geadopteerd.

Resultaatgebieden:

  • Draagt zorg voor een gedragen projectplan;
  • Draagt zorg voor de inrichting van de projectorganisatie;
  • Creëert draagvlak voor de gekozen oplossing;
  • Begeleidt de implementatie;
  • Adviseert gevraagd en ongevraagd opdrachtgever.

Kandidaatomschrijving:

  • Ervaren projectleider in publiek domein >10 jaar;
  • Ervaring in het DIV/post domein > 10 jaar;
  • Academisch werk- en denkniveau;
  • Uitstekend gevoel voor politieke verhoudingen;
  • Excellent in het creëren van draagvlak in een organisatie en gebruikersadoptie bij procesoptimalisering en digitalisering.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Academisch werk- en denkniveau;
  • Ervaren projectleider in publiek domein >10 jaar;
  • Ervaring in het DIV/post domein > 10 jaar;
  • Uitstekend gevoel voor politieke verhoudingen;
  • Excellent in het creëren van draagvlak in een organisatie en gebruikersadoptie bij procesoptimalisering en digitalisering.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op dinsdag 11 oktober 2022 tussen 13.00 en 15.00 uur. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-09-21 13:04:37

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



contactpersoon:

Remco Blommesteijn

Bel me nu!

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden