Senior Projectleider centrale frontoffice | Amsterdam

Functie omschrijving

GGZ inGeest “persoonlijk en toonaangevend”
GGZ inGeest is een instelling voor geestelijke gezondheidszorg met 11 locaties in Noord Holland. Ieder mens is uniek. De aanpak naar herstel dus ook. Met die kennis biedt GGZ inGeest gespecialiseerde psychiatrische zorg. Aan jongeren, volwassenen en ouderen. Met oog voor hun persoonlijke situatie en naaste omgeving. Afgestemd op lichaam en geest en volgens de nieuwste wetenschappelijke inzichten.

Samenwerking
Dankzij ons grote netwerk van specialisten hebben wij voor vrijwel iedere psychische stoornis een passend behandelaanbod. We werken intensief samen met huisartsen, ketenpartners, zoals
verslavingszorg, jeugdzorg en verpleeghuizen, alsmede gemeenten, stadsdelen.
Psychische problemen gaan vaak samen met lichamelijke klachten, en andersom. Met onze samenwerking verbeteren we de kwaliteit van de zorg voor onze patiënten en bieden we een
compleet zorgaanbod.
 
Door verschillende overheidsmaatregelen staat de organisatie heden ten dage in het teken van bezuinigingen en krimp. Het aantal bedden en daarmee vierkante meters moet afnemen en de
kosten moeten omlaag. Bedden zullen worden vervangen voor stoelen. Dit houdt in dat GGZ inGeest in een proces zit van inkrimping, in vierkante meters en personeel.

Stichting GGZ inGeest is gevestigd aan Overschiestraat 57 te Amsterdam, dit is de hoofdlocatie.

Voor meer informatie verwijzen we u naar onze website: www.GGZinGeest.nl

Richting frontoffice
Om zowel medewerkers maar eveneens cliënten zo goed mogelijk van informatie te kunnen voorzien en deze zo toegankelijk mogelijk via één kanaal te kunnen aanbieden wordt voorgesteld om een frontoffice in te richten voor de huidige ondersteunende diensten. Met het aanbieden van één frontoffice wordt beoogd de informatievrager zoveel mogelijk eigen regie te laten hebben op welke wijze en wanneer de informatie verkregen kan worden. Afhankelijkheid en beschikbaarheid van personen wordt op deze wijze tot een minimum beperkt. Tegelijkertijd wordt met de inzet van een frontoffice effectief en efficiënt omgegaan met de inzet van medewerkers waardoor minder inzet van fte benodigd is.
Inrichten van één frontoffice voor ondersteunende diensten, digitaal (intranet) overzichtelijk ingedeeld per dienstonderdeel, patiëntengroepen, professionals, waarbij men zoveel mogelijk op basis van eigen vragen zijn weg kan vinden m.b.v.  FAQ, live chat, live bellen en in te richten click, call, face. Deze moet zo eenvoudig zijn dat het de zelfredzaamheid van patiënten, teams en medewerkers ondersteunt. Belangrijke randvoorwaarde is ontwikkeling digitale frontoffice en analyse en vereenvoudigen werkprocessen.
 
Het frontoffice OD  is een gezamenlijke effort van de diensten PO&O, FZC&I, I&H en experts. Het management van de diensten draagt zorg voor een structuur en kaders voor het samen te stellen zelf organiserend team frontoffice. Het team legt periodiek verantwoording af aan de diensthoofden. De diensthoofden dragen zorg voor één dagelijks aanspreekpunt voor het team. Het personeel wordt betrokken uit de huidige diensten.  
 
 
Opdrachtomschrijving projectleider

Doelomschrijving
Uitvoeren van de eerste vier project fasen (initiatiefase tot en met voorbereidingsfase) om te komen tot een digitale/virtuele frontoffice.
 
Plaats in de organisatie
De medewerker rapporteert aan het hoofd facilitair accountmanagement.
 
Taken en verantwoordelijkheden

  • Projectplan opzetten
  • Projectplanning opzetten en voortgang bewaken
  • Organiseren uitvoeren
  • Projectteam aansturen
  • Projectrisico’s en afhankelijkheden benoemen

Functie eisen

Kennis en ervaring

  • Kennis van ondersteunende (operationele) werkprocessen op o.a. het gebied van PO&O, ICT, Facilitair, financiën.
  • Ervaring met nieuwe vormen van projectmatig werken (agile/ scrum)
  • Ervaring met ICT-systemen / digitale transitie
  • Vertaling kunnen maken van het “klantreisperspectief”
  • Bekend met het begrip “Anders organiseren / zelforganiserende teams”
  • Aantoonbare resultaten betreffende soortgelijk project in vergelijkbare organisatie/ non-profitorganisatie.

 
Competenties

  • onafhankelijke oordeelsvorming
  • organisatiesensitiviteit
  • durf
  • innovatief
  • creatief
  • analytisch
  • resultaatgericht.

Extra informatie

Standplaats

Amsterdam
Aanvraagnummer
1033
Startdatum:
2017-08-01
Verwachte einddatum
2017-09-29
Aantal uur per week:
in overleg
Uurtarief
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
2017-06-30
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen

Aanvullende informatie

Gesprekken vinden plaats op woensdag 26 juli (ochtend) of donderdagmiddag 27 juli (middag).

CV max 5 paina’s in het Nederlands

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06-29985899. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het onderstaand aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2017-06-29 08:32:00

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden