Projectleider aanbestedingen | Amsterdam/thuis
Sorry, deze opdracht voor Projectleider aanbestedingen is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Amsterdam/thuis
- Aanvraagnummer:
- A2023-601
- Startdatum:
- 01-06-2023
- Verwachte einddatum:
- 31-03-2024 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Indicatie uurtarief:
n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 03-05-2023 11:00
- Contactpersoon Quest4:
- Remco Blommesteijn
- Telefoonnummer:
- 06-11355233
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Projectleider aanbestedingen
Wij zijn voor onze klant op zoek naar een Projectleider aanbestedingen op basis van 36 uur per week.
Binnen de Directie IV & ICT worden er komend jaar meerdere aanbestedingen doorlopen voor de aanschaf van software en ITdiensten. We zoeken een projectleider die meerdere aanbestedingen zal leiden.
Als Projectleider Aanbestedingen ben je de trekker van meerdere aanbestedingen die deels gelijktijdig zullen lopen. Je draagt zorg dat vanuit de afdeling de juiste inhoudelijke expertise samen met de collega’s van de afdeling Inkoop komen tot een scherpe behoeftestelling. Je bent leidend in het opstellen van de benodigde documentatie en werkt zelf een deel van de aanbestedingsstukken zelfstandig uit. Tevens coördineer je alle benodigde stappen en ziet toe op zorgvuldigheid. Uiteindelijk zorg jij dat we middels een geslaagde aanbesteding onder optimale voorwaarden de benodigde software en andersoortige IV & ICT diensten inkopen. Samen met de afdeling Inkoop hou je overzicht op het totaal van de te plannen aanbestedingen, en zorg je voor het tijdig opstarten van de aanbestedingstrajecten.
Je werkt voor de Directie IT/IV en wordt ingehuurd door de afdeling IV, huidig team IT Strategie & Control.
Eisen en wensen voor de functie Projectleider aanbestedingen
Harde eisen:
- In het bezit van een HBO-diploma;
- Tenminste drie jaar ervaring met het leiden van Europese Aanbestedingen voor software en IT diensten;
- Kennis van de wetgeving ten aanzien van Europese Aanbestedingen en de diverse aanbestedingsvormen;
- Ervaring met het opstellen van aanbestedingsdocumentatie;
- Competenties: De kandidaat dient te beschikken over de volgende competenties: 1. Doelgericht: Je organiseert, coördineert, en overtuigt op een prettige manier om je doelen te bereiken. Je weet op de juiste manier collega’s te mobiliseren om je doel te bereiken. 2. Planmatig: organisatievermogen, zorgvuldig, planmatig en resultaatgericht kunnen werken. 3. Accuraat. je werpt zelfs na de laatste controle een blik op alle stukken om er zeker van te zijn dat het klopt. 4. Taalvaardig: Wat jij opschrijft is voor iedereen duidelijk. Je bent bondig en precies in je formuleringen. (In de Nederlandse taal) Deze competenties worden getest in een gesprek.
Wensen:
- Ervaring op IV/ICT organisaties of afdelingen binnen (semi) overheid (50%). Geef aan hoeveel jaar ervaring je hebt;
- Ervaring met AGILE/SCRUM manier van werken (25%). Geef aan hoeveel jaar ervaring je hebt;
- Bekend met andere projectmanagementmethodieken (25%).
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden plaats vanaf 11 mei tot en met 15 mei aanstaande. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-04-24 06:05:19