Projectleider – A0412552 | Gouda

Sorry, deze opdracht voor Projectleider – A0412552 is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Gouda
Aanvraagnummer:
A2024-543
Startdatum:
01-05-2024
Verwachte einddatum:
30-04-2025 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
17-04-2024 12:00
Contactpersoon Quest4:
Gerard Tummers
Telefoonnummer:
0615021386
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Projectleider – A0412552

Opdrachtomschrijving

Opzetten van en leiding geven aan het technische team binnen het project bestaande uit interne DJI medewerkers, JIO en de externe leverancier; Definiëren van de op te leveren producten en afhankelijkheden; Opzetten planning; Opleveren geïmplementeerd systeem in het RijksDatacenter inclusief benodigde infrastructuur; Opleveren alle technische interfaces en lokale technische infrastructuur; Technische migratie strategie ontwikkelen en uitvoeren. Uitvoeren en beoordelen van de benodigde technische testen waaronder een PEN test; Afsftemmen met diverse stakeholders binnen het project, buiten het project en externe leveranciers; Verantwoording en rapportage aan de overall projectleider

Achtergrond

De telefoniedienst zoals wettelijk geleverd moet worden aan de justitiabelen heeft een aflopend contract. De tender is afgerond en heeft een leverancier opgeleverd die voor eind 2024 de nieuwe dienst moet hebben geïmplementeerd in de (ongeveer) 40 inrichtingen in Nederland. Het realisatie en implementatieteam bestaat uit 2 teams, het organisatieteam dat de uitrol voor haar rekening neemt incl. opleidingen en communicatie, en het technische team dat zorg moet dragen voor de technische implementatie in het Rijksdatacenter en de lokale inrichtingen.

Organisatie

De Directie Informatievoorziening (DI) bestaat uit de volgende onderdelen:

  1. CIO-Office De CIO-office is verantwoordelijk voor het stellen van kaders en de sturing hierop om ervoor te zorgen dat de informatievoorziening van de DJI kwalitatief hoogwaardig en toekomstbestendig is en blijft. Daarnaast heeft het een adviesfunctie ten aanzien van opdrachtgevers en de ambtelijke en politieke top;
  2. Informatiemanagement en Architectuur (IMA) De afdeling Informatiemanagement en Architectuur vertaalt de (functionele) vraag vanuit de DJI-organisatie naar efficiënte en effectieve IV- ondersteuning, initiatiert daartoe nieuwe projecten inclusief de voorbereiding van de besluitvorming in de Iboard en stelt domeinarchitecturen op in samenspraak met stakeholders en informatiemanagers;
  3. Functioneel Beheer en Dienstenmanagement (FBD) De afdeling Functioneel Beheer is verantwoordelijk voor het beheer van de informatievoorziening van DJI met focus op de gebruikersorganisatie. De afdeling Dienstenmanagement definiëert en onderhoudt het ICT-dienstenportfolio t.b.v. DJI door o.a. actief contractmanagement en leveranciersmanagement;
  4. Project Management en Implementatie (PMI) De afdeling Project Management en Implementatie is verantwoordelijk voor de beheersing én het projectmatig realiseren van wijzigingen en nieuwe oplossingen in de informatievoorziening conform standaard methodieken.

Eisen en wensen voor de functie Projectleider – A0412552

Harde eisen

  • De aangeboden kandidaat kan in het C.V. aantonen dat de volgende drie (3) opleidingen zijn gevolgd: PRINCE2, MSP, IPMA-C;
  • De aangeboden kandidaat kan in het C.V. aantonen dat hij/zij de opleiding Scrum Master (Professional) heeft gevolgd;
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring als Implementatiemanager;
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring met Telecom/infra projecten.

Wensen

  • Algemene en brede kennis van ICT met name de infrastructurele kant. IT security. Telecom. Datacenters;
  • Management of Portfolio’s (MoP), TOGAF (Open Group Architecture Framework);
  • De aangeboden kandidaat kan in het C.V. aantonen dat de volgende drie (3) opleidingen zijn gevolgd: Management of Risk (MoR);
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring als Migratiemanager
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 10 jaar ervaring als Projectmanager

Competenties

  • Spontaan;
  • Ongedwongen in gesprek met anderen;
  • Kritisch en hulpvaardig;
  • Resultaatgericht;
  • Hands-on mentaliteit;
  • Stress bestendig.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 4 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Gerard Tummers bereikbaar op het nummer: 0615021386. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2024-04-12 09:35:57

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden