Project managementondersteuner | Almelo
Sorry, deze opdracht voor Project managementondersteuner is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Medior
- Standplaats:
-
Almelo
- Aanvraagnummer:
- A2023-362
- Startdatum:
- 01-04-2023
- Verwachte einddatum:
- 01-09-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Indicatie uurtarief:
n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 21-03-2023 12:00
- Contactpersoon Quest4:
- Remco Blommesteijn
- Telefoonnummer:
- 06-11355233
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Project managementondersteuner
Wij zijn namens het Ministerie van J&V op zoek naar een Project managementondersteuner op basis van 36 uur.
Via onze ICT voorzieningen voor de strafrecht- migratie en jeugdzorgketen stellen wij informatie als vingerafdrukken, strafverleden, detentie- informatie voor diverse instanties beschikbaar. Ons werk is te zorgen dat de juiste informatie beschikbaar komt op het juiste moment.
Hiervoor worden systemen doorontwikkeld of worden nieuwe systemen ontwikkeld. Je kunt denken aan de projecten forensische tijdlijn of digitale meldplicht. Dit zijn allemaal projecten waarbij de projectondersteuner een onmisbare schakel is om projecten te stroomlijnen en bewaken. Binnen de Justitiële informatiedienst lopen gemiddeld 40 projecten en programma’s. Samen met je collega projectondersteuners zorg je ervoor dat de projectmanagers hun werk optimaal kunnen doen en dat het project op rolletjes loopt. Concreet komt dit neer op het uitvoeren van de volgende werkzaamheden: Als projectondersteuner ondersteun je drie projectmanagers op diverse fronten. Hoe je takenpakket er precies uitziet verschilt per project. Duidelijk is wel dat je een variatie aan werkzaamheden uitvoert.
- Zorgen voor een efficiënte project organisatie, conform APM en besluitvormingsprocessen;
- Voortgangsbewaking door tijdig afwijkingen te signaleren;
- Financiën monitoren en facturen versturen;
Achtergrond:
Vastleggen van gemaakte afspraken in de administratie, registreren van (nieuwe) klantvragen en het bewaken van het administratieve processen en deadline’s Regelen en organiseren van facilitaire zaken voor de afdeling. Maakt afspraken en verzorgt verschillende correspondentie (mail, memo’s). Tot slot lever je ondersteuning bij het maken van presentaties en stelt korte berichten op ter publicatie op ons intranet.
Organisatie:
De Justitiële Informatiedienst zorgt dat cruciale informatie beschikbaar is op het juiste moment voor de juiste persoon. In de strijd voor een rechtvaardige en veilige samenleving helpt de Justitiële Informatiedienst met betrouwbare informatie en slimme oplossingen. Wij bouwen aan een krachtige verbinding tussen mens, informatie en technologie.
Eisen en wensen voor de functie Project managementondersteuner
Harde eisen:
- P3MO foundation of IPMA-D;
- HBO werk- en denkniveau;
- In het bezit van of relevante ervaring met P3MO Foundation of IPMA-D (2 Jaar);
- Ervaring in het ondersteunen van complexe ICT projecten. Net als werkervaring bij de Rijksoverheid (2 Jaar);
- Ervaring met Agile / scrum en het werken met Devops teams (1 Jaar);
- Een uitstekende beheersing van MS office (2 Jaar).
Wensen:
- Je bent initiatiefrijk, kunt prioriteiten stellen en schakelt snel tussen de verschillende taken/projecten zonder het overzicht te verliezen, ookals er onder tijdsdruk gewerkt moet worden. Plannen en organiseren zit in je genen;
- Je kunt zowel individueel als in groepsverband werken;
- Stressbestendig;
- Je voert je werkzaamheden nauwkeurig uit;
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
- Je kunt zelfstandig beslissingen nemen over je werkzaamheden;
- Je kunt je werkzaamheden goed plannen en organiseren;
- Je hebt oog voor de wensen van de teamleden;
- Je hebt affiniteit met automatisering en informatisering.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-03-16 09:29:58