Project Management Ondersteuner | Utrecht

Sorry, deze opdracht voor Project Management Ondersteuner is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Junior
Standplaats:

Utrecht
Aanvraagnummer:
A2023-133
Startdatum:
08-02-2023
Verwachte einddatum:
31-07-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


€ 68,00


Sluitingsdatum aanvraag:
02-02-2023 12:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Project Management Ondersteuner

Wij zijn namens RVO op zoek naar een Project Management Ondersteuner op basis van 36 uur.

Het team Delta heeft als opdracht het verbeteren van de IV en de IV voortbrengingsketen. Een van de belangrijke projecten is de verdere ontwikkeling en implementatie van de Transactie/Portalenstrategie. Daarnaast zijn ook binnen team Delta meerdere ondersteuningsvraagstukken actueel, waar we graag deze PMO-rol aan willen koppelen t.b.v een integrale kijk. Voor ondersteuning van de Projectleider/Productowner zoeken we een PMO-er
Takenpakket:
Ondersteuning bij/voorbereiden van:

  • Status rapportages;
  • Planningen;
  • Financieel management;
  • Document & Vergadering voorbereiding (incl risks, issues);
  • Communicatie (intranet, document shares)
  • Issue/risico/actie registratie meerdere teams in Jira;
  • Opzetten projectfiles;
  • Algehele ondersteuning ter bevordering projecten en producten;
  • Uitwerkingen;
  • Visualisaties.

Achtergrond:
RVO heeft de ambitie om invulling te geven aan die van excellente publieke dienstverlener. Daarbij is de directie KAI in transitie naar een Agile omgeving tbv klantgerichte dienstverlening. Er is behoefte aan Project Management Ondersteuners voor projectleiders en Productowners.

Organisatie:
Kansen voor Nederland, kansen voor jou!

Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een
soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen!

Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen zorgen dat we ons houden aan wet- en regelgeving. En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies. Wie ondernemend Nederland een warm hart toedraagt, kan bij onze organisatie dus alle kanten op.

Eisen en wensen voor de functie Project Management Ondersteuner

Harde eisen:

  • Prince 2 Projectmanagement;
  • Scrummaster;
  • Basiskennis Changemanagement;
  • HBO+ werk-en denkervaring;
  • Projectleiding of ondersteuningservaring op één of meerdere projecten (1 Jaar);
  • Coordinatiewerkzaamheden (1 Jaar).

Wensen:

  • Competenties: -Weet van aanpakken; -Plannen en organiseren; -Organisatiesensitiviteit; -Voortgangscontrole; -Gevoel voor humor!; -Zelfstandig kunnen werken; -Maakt zich materie snel eigen; -Kan goed samenwerken met team;
  • HBO of academisch werk- en denkniveau;
  • Ervaring als een projectsecretaris / PMO’er of ervaring als projectleider;
  • Ervaring gewenst met gevestigde project- en programmamanagement methodieken;
  • Affiniteit gewenst met ICT en risicomanagement;
  • Ervaring gewenst met Microsoft Project.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

De kandidaat moet er rekening mee houden dat in verband met de coronamaatregelen hoofdzakelijk thuis wordt gewerkt. Indien de maatregelen het toelasten wordt er één tot twee dagen op de hoofdstandplaats gewerkt. En mogelijk incidenteel elders.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2023-01-30 11:36:19

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden