Operationeel Projectleider Sourcing | Apeldoorn
Sorry, deze opdracht voor Operationeel Projectleider Sourcing is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Apeldoorn
- Aanvraagnummer:
- A2023-263
- Startdatum:
- 20-03-2023
- Verwachte einddatum:
- 31-12-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Indicatie uurtarief:
€ 70,00
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 01-03-2023 07:00
- Contactpersoon Quest4:
- Remco Blommesteijn
- Telefoonnummer:
- 06-11355233
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Operationeel Projectleider Sourcing
Helpen met tot opdrachtsvorming komen voor sourcing.
Uitzetten sourcingsvraagstukken.
Aanvragen van budgetten voor sourcing.
Contact met inhuurdesk.
Beheren van sourcingscontracten afdelingsbreed.
Allignen van ingehuurde teams met de business(vraagstukken) en andere IT teams.
Allignen van teams met portfolio(proces).
Monitoren prestaties leveranciers (SIG, FPA, etc.).
Organiseren en bijwonen van accountgesprekken tussen leverancier(s) en opdrachtgever(s).
Verlengen van sourcingscontracten.
Uitwerken en inrichten van Governance op sourcing.
Rapporteren op prestatie, voortgang, verbeterpunten aan business en IT.
Vastleggen van ‘good practices’ waar andere afdelingen van kunnen leren.
Allignment met Sourcing thema vanuit MT IV.
Eisen en wensen voor de functie Operationeel Projectleider Sourcing
Harde eisen:
- Applicatiebeheer:SAFE / AgileSourcing
- HBO opleiding
Wensen:
- analyseren organisatiesensitiviteit creativiteit omgevingsbewustzijn resultaatgerichtheid
- Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met het functioneel aansturen van projecten.
- Je bent bekend met de principes van het agile-manifest.
- Je bent in staat om business en IV met elkaar in contact te brengen.
- Je bent in staat om de uitgebreide administratie en afstemming rondom het inhuurproces te overzien en te organiseren.
- Je hebt aantoonbare vaardigheden in het creëren van draagvlak en het opzetten en onderhouden van stakeholdersmanagement.
- Je bent je bewust van de gevoeligheid van informatie en jouw optreden, en schakelt moeiteloos met medewerkers op verschillende niveaus. Je maakt makkelijk contact en kunt een netwerk opzetten en onderhouden.
- Je bent in staat om duidelijk en helder te rapporteren over prestaties, voortgang, etc.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden plaats op een nader te bepalen datum. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-02-27 12:14:29