Ondersteuning team Arbeidsvoorwaarden & Arbeidsverhoudingen | Omgeving Amsterdam
Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Omgeving Amsterdam
- Aanvraagnummer:
- A2022-1356
- Startdatum:
- 09-01-2023
- Verwachte einddatum:
- 09-07-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 24-32
- Uurtarief:
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 27-12-2022 08:00
- Contactpersoon Quest4:
- Remco Blommesteijn
- Telefoonnummer:
- 06-11355233
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Ondersteuning team Arbeidsvoorwaarden & Arbeidsverhoudingen
Wij zijn voor onze directe eindklant op zoek naar een Ondersteuning team Arbeidsvoorwaarden & Arbeidsverhoudingen op basis van 24-32 uur per week.
Wij zijn op zoek naar een interim – professional ter ondersteuning van haar team Arbeidsvoorwaarden & Arbeidsverhoudingen (AVAV).
Kernactiviteiten:
- Voorbereiden, deelnemen en uitwerken van overleggen met de medezeggenschap en vakbonden en opstellen en verspreiden van de agenda (i.o.m. betrokkenen), zorgen voor verspreiding vergaderstukken, bijhouden actie- en besluitenlijst tijdens overleg, bevorderen van gemaakte afspraken (taak managementassistent);
- Up-to-date houden van de personeelsgids (zoekt hierin samenwerking op met communicatie en collega’s die inhoudelijk deskundig zijn op de verschillende thema’s);
- Up-to-date houden informatie arbeidsvoorwaarden op intranet (bijv. toevoegen nieuwe functieprofielen, nieuwste cao, sociaal plan en personeelsgids uploaden);
- Nieuwe functieprofielen archiveren (in Word en PDF);
- Bijhouden uren vakbondsverlof vakbond;
- Finetunen van functieprofielen op uniformiteit en correctheid;
- Voorstel (concept) schrijven over indexatie van leasebedragen;
- Opstellen (opzet) en/of aanpassen van presentaties over allerlei onderwerpen;
- Opstellen van nieuwsberichten in afstemming met team AVAV en communicatie;
- Vervullen van vraagbaakfunctie voor medewerkers en derden; verstrekken van informatie over arbeidsvoorwaarden w.o. functieprofielen;
- Finetunen van nieuwe notities en regelingen op correctheid (bijv. juiste format e.d.);
- Opstellen van verslagen/actielijsten en (structurele en ad hoc) overzichten/rapportages;
- Mede implementeren van nieuw HR beleid, -instrumenten en -regelingen. Bijv. de implementatie van het DI-budget of implementatie registratie vakbondsverlof;
- Aanmaken van inkooporders;
- Aanpassen schaalsalarissen in Excel;
- Bijhouden van de salarisverhogingen n.a.v. cao-afspraken.
Eisen en wensen voor de functie Ondersteuning team Arbeidsvoorwaarden & Arbeidsverhoudingen
Harde eisen:
- HBO opleiding op het gebied van Human Resources;
- Brede kennis van het Human Resources vakgebied;
- Affiniteit met beleid rondom arbeidsvoorwaarden;
- Relevante ervaring binnen de breedte van het Human Resources vakgebied;
- Nauwkeurig, planmatig, gestructureerd;
- Handigheid met Excel en PowerPoint;
- In deze functie is het mogelijk om vanuit huis te werken.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2022-12-19 06:52:51