Ondersteuner Dienstenmanagement – A0513422 | Gouda

Sorry, deze opdracht voor Ondersteuner Dienstenmanagement – A0513422 is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Gouda
Aanvraagnummer:
A2024-801
Startdatum:
03-06-2024
Verwachte einddatum:
02-06-2025 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
20-05-2024 17:00
Contactpersoon Quest4:
Fulko van der Meulen
Telefoonnummer:
06-53719004
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Ondersteuner Dienstenmanagement – A0513422

Voor het team Dienstenmanagement (DI) binnen de afdeling functioneel beheer en dienstenmanagement (FBD) zoeken we iemand die de dienstenmanagers gaat ondersteunen met het uitvoeren van operationele taken. Hierbij valt te denken aan het afhandelen van binnenkomende verzoeken in de dienstenmanagementpostbus en het behandelen van niet-standaard verzoeken.

Achtergrond

De Directie Informatievoorziening (DI) is dé expert die zorgt voor informatievoorziening (IV) voor alle Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) collega’s, justitiabelen en ketenpartners. De Directie fungeert als regieorganisatie op de IV van DJI en bevindt zich als zodanig tussen vraag (klant/business) en aanbod (leveranciers) in. De DI voert de regie over een IV-budget van ruim 100 miljoen euro. Naast het CIO-Office (advisering van Hoofddirectie en CIO) en Programma’s en Projecten (realisatie van projectmatige veranderingen op IV-gebied) bestaat DI uit een drietal teams: leveranciers aan op de operationele dienstverlening, samenhang met de bestaande systemen vormgeven, en Dienstenmanagement is verantwoordelijk voor contract- en leveranciersmanagement en stuurt naast haar voornaamste leverancier JIO ook andere (commerciële) ICT-leveranciers aan (multi-vendor) in een zakelijke en professionele verhouding met afspraken over de te leveren diensten en producten. Het team is vooralsnog gericht op operationele continuïteit van de dienstverlening, met name richting JIO. Het verstevigen en vergroten van het speelveld en de volwassenheid aan de hand van een nog te concretiseren visie is een van de belangrijkste taken van de beoogde servicemanager.

Organisatie en cultuur

De Directie Informatievoorziening (DI) bestaat uit de volgende onderdelen:

  1. CIO-Office: verantwoordelijk voor het stellen van kaders en de sturing hierop om ervoor te zorgen dat de informatievoorziening van de DJI kwalitatief hoogwaardig en toekomstbestendig is en blijft. Daarnaast heeft het een adviesfunctie ten aanzien van opdrachtgevers en de ambtelijke en politieke top.
  2. Informatiemanagement en Architectuur (IMA): vertaalt de (functionele) vraag vanuit de DJI-organisatie naar efficiënte en effectieve IV-ondersteuning, initiatiert daartoe nieuwe projecten inclusief de voorbereiding van de besluitvorming in de Iboard en stelt domeinarchitecturen op in samenspraak met stakeholders en informatiemanagers.
  3. Functioneel Beheer en Dienstenmanagement (FBD): verantwoordelijk voor het beheer van de informatievoorziening van DJI met focus op de gebruikersorganisatie. De afdeling Dienstenmanagement definiëert en onderhoudt het ICT-dienstenportfolio t.b.v. DJI door o.a. actief contractmanagement en leveranciersmanagement.
  4. Project Management en Implementatie (PMI): verantwoordelijk voor de beheersing én het projectmatig realiseren van wijzigingen en nieuwe oplossingen in de informatievoorziening conform standaard methodieken.

Eisen en wensen voor de functie Ondersteuner Dienstenmanagement – A0513422

Harde-eisen

  • Kandidaat beschikt minimaal over een afgeronde HBO opleiding
  • De kandidaat bezit een Exin functioneel beheer specialist certificaat.
  • Kandidaat is in het bezit van een ITIL Foundation Certificaat
  • Kandidaat heeft minstens één (1) jaar aantoonbare werkervaring in het ondersteunen van Service managers
  • Kandidaat heeft minstens één (1) jaar aantoonbare werkervaring bij een (semi) overheidsinstantie
  • Kandidaat heeft minstens één (1) jaar aantoonbare werkervaring in werken met Topdesk

Wensen

• Bijeenkomsten organiseren, faciliteren
• Agenda-afspraken maken
• Notuleren
• Procesmatig werken
• Rapporteren
• Ervaring met JIRA/Confluence

Competenties

• Uitstekende mondelinge en schriftelijk communicatieve vaardigheden;
• Kunnen omgaan met werkdruk;
• Kunnen omgaan met snel veranderende omgeving;
• Pro-actief
• Organiseren, structuur aanbrengen
• Verbinden

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 4 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Vragen over transities: Je kan het beste je mails naar de inhuurdesk sturen ( Inhuurdesk.di@dji.minjus.nl )

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Fulko van der Meulen bereikbaar op het nummer: 06-53719004. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2024-05-14 10:04:59

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden