Netwerkspecialist | Utrecht

Functie omschrijving

Werken bij de provincie Utrecht betekent een waardevolle bijdrage leveren aan de oplossing van maatschappelijke vraagstukken. Of het nu gaat om mobiliteit, natuur of cultuur de provincie speelt slagvaardig in op ontwikkelingen in de samenleving. Dat vraagt om een organisatie waarin innovatie de continue factor is. Focus op de omgeving, interne samenwerking, integraal denken en ruimte voor experimenteren zijn daarin onze speerpunten. Onze nieuwe organisatiestructuur, met zelfstandig opererende teams en een kleine concerndirectie, vormt de basis. Ruimte geven aan ontwikkeling van de medewerkers vormt de randvoorwaarde voor ons succes.Beheer ICT; Moderne ICT professionals voor u!Team Beheer ICT bestaat uit iets meer dan 40 mensen die samen staan voor een betrouwbare ICT-dienstverlening op een basisniveau dat past in de huidige tijd en die het primaire proces in staat stelt haar werk te doen. Team Beheer ICT is onderdeel van de afdeling Services dat, samen met de afdeling Management Ondersteuning, de gehele bedrijfsvoering omvat. Het team is opgebouwd uit 4 clusters: Infrastructuur & Hosting, Werkplekbeheer, DIV( Documentaire Informatie Voorziening) en Service Management. Met elkaar zorgen zij voor de technische en procesmatige basis van waaruit de ICT dienstverlening wordt geleverd.De omgevingJe wordt ingezet in het cluster Hosting en Netwerk en draagt mede zorg voor het navolgen en uitdragen van op ITIL gebaseerde werkprocessen. Er wordt van de gebruikers een grotere zelfredzaamheid gevraagd. Hiervoor is een digitaal serviceplein ingericht en is het helpdesksysteem ingericht voor self service en zijn wiki’s gevuld met instructiesets. De specialis moet niet alleen de verstoringen oplossen, maar ook de informatie beheren die gebruikt wordt voor de zelfredzaamheid; zo wordt de zelfredzaamheid verhoogd.Daarnaast ben je continue bezig met het verbeteren van de informatie die we aan medewerkers geven. Werken volgens PDCA – cyclus is voor jou gewoon.Wat ga je doenJe beheert mede de totale ICT infrastructuur van de provincie en je specifieke aandachtsgebied is de totale Back-End ICT Infrastructuur (Servers, Netwerk, etc ..).

Te behalen resultaten:
1. Up-to-date en goede werking van de Datacenters en Netwerken conform de SLA
2. Afhandeling van incidenten, changes en configuratiebeheer conform geldende afspraken (ITIL). Analyserend vermogen en probleemoplossend vermogen zijn hier sleutelwoorden.
3. Inbedding van en up-to-date kennis binnen de organisatie van de Datacenters en Netwerken
4. Beheerste vernieuwing (cfm PMW of ITIL Change) van datacenters en netwerken vanuit business of IT projecten conform geldende afspraken.

Je bent verantwoordelijk voor o.a. de volgende werkzaamheden:
• Het inrichten en beheren van Datacenters en Netwerken, het inrichten en beheren van, Juniper-/Cisco-netwerken en daarnaast het zelfstandig beheren van Datacenters, LAN, WAN, Datacom en Telecom. 
• IT Security is een wezenlijk onderdeel van je werk en je zorgt dat dit voor systemen is ingeregeld.
• Je beheert procesmatig en vernieuwt projectmatig 
• Een deel van het operationeel beheer van de systemen en een groot deel van het netwerk is uitbesteed, je voert regie op de leverancier.

Functie eisen



• Minimaal afgeronde MBO 4 ICT opleiding m.b.t. ICT Infrastructuur.
 • Minimaal 5 jaar werkervaring als senior beheerder en zelfstandig verantwoordelijk voor het inrichten en beheren van ICT Infrastructuren m.n. Data-/Telecom Netwerken en Datacenters; 
• Minimaal 3 jaar ervaring in het met kennis van ICT Infrastructuur voeren van regie op de ICT leverancier. 
• Minimaal 5 jaar in het participeren in complexere of zelfstandig leiden van minder complexe projecten

Kennis
• HBO/WO denk- en werkniveau, richting ICT/Informatie Technologie
• Aantoonbare ervaring met ITIL beheerprocessen
• Relevante ervaring met de Baseline IB en van Identity- en Access-Security-systemen en –processen;
• Goede beheersing van de Nederlandse taal;
• Een ITIL en PMW (o.a. Prince 2) certificaat is een pré

Persoonlijke Eigenschappen:
• Analyserend vermogen;
• Innovatief handelen (Leervermogen, Plannen & Organiseren);
• Communicatief: m.n. het overdragen van kennis naar collega’s en gebruikers;
• Samenwerken intern en extern de organisatie;
• Flexibel v.w.b. inzet (geen 9-5 mentaliteit).

Extra informatie

Standplaats

Utrecht
Aanvraagnummer
1375
Startdatum:
13-11-2017
Verwachte einddatum
10-11-2018
Aantal uur per week:
36
Uurtarief
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
07-11-2017 15:00
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen

Aanvullende informatie

CV in het Nederlands

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06-29985899. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2017-10-31 11:14:39

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden