Senior multiskilled medewerker Klantenservice

Functie omschrijving

De medewerker Klantenservice is verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen suggesties en klachten die binnenkomen via alle verschillende communicatiekanalen. De medewerker is verantwoordelijk in het verhogen van de reizigerstevredenheid. Daarnaast verstrekt hij/ zij informatie over alle OV-producten, OV-service en geeft passend advies over de reisproducten die de reiziger bij GVB kan afnemen. Hierdoor draagt hij/zij bij aan het verhogen van de omzet m.b.t. verkoop van reisproducten.De medewerker Klantenservice beoordeelt vragen en klachten en verricht zo nodig onderzoek en informeert de reiziger over de bevindingen en draagt zo zorg voor de afhandeling. Daarnaast fungeert hij/zij voor de reiziger als eerste aanspreekpunt voor vragen, klachten die nog in behandeling zijn.De medewerker Klantenservice zorgt ervoor dat alle binnenkomende vragen, klachten en mutaties vast worden gelegd in de daarvoor beschikbare administratieve systemen en bewaakt termijnen en het proces van afhandeling en kan hiervan overzichten genereren vanuit het systeem.

Functie eisen

Het Profiel
Minimaal in het bezit van een relevante afgeronde MBO opleiding (niveau 4) of HBO denk- en werkniveau ervaring met zakelijk klantcontact: vraag en klachtafhandeling via de volgende kanalen telefonisch, schriftelijk/ mail, (klantgericht corresponderen) en ook Social Media.

Ervaring binnen een frontoffice en/of backoffice (administratief) is een must.

In de communicatie is hij/zij in staat goed te luisteren, toont eigenaarschap, is leergierig en weet goed met veranderingen om te gaan, weet zich in te leven in de reiziger en kan zich zowel mondeling als schriftelijk goed uitdrukken.

Ook beheerst hij/zij de Engelse taal goed in woord en geschrift.
Uiteraard kan de medewerker klantenservice goed werken met alle gangbare Windows Office pakketten en heeft kennis en ervaring met klantregistratiesystemen en/financiële systemen (pre is Trinicom en SAP).

Verder is de medewerker Klantenservice een enthousiaste, optimistische en energieke persoonlijkheid en dit straal dit uit op de omgeving. Kenmerken als reiziger gedreven, efficiënt, betrouwbaar, dienstverlenend, probleemoplossend vermogen, stressbestendig, kwaliteit gericht en integer, zijn sleutelwoorden.

Ook beschikt de medewerker Klantenservice over de volgende competenties:
• Flexibel;
• Stressbestendig;
• Klantgericht;
• Oplossingsgericht en positief kritisch;
• Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
• Samenwerken;
• Verantwoordelijk;
• Assertief;
• Resultaatgericht.

Extra informatie

Standplaats

Amsterdam
Aanvraagnummer
437
Startdatum:
2016-10-31
Verwachte einddatum
2017-05-31
Aantal uur per week:
32-36
Uurtarief
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
2016-10-24
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen

Aanvullende informatie

Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met Wendy van Ooijen Als u geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij u van harte uit een aanbieding te verzorgen via het onderstaand aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2016-10-20 06:17:25

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden