Meewerkend Senior Coördinator Servicedesk | Nijmegen
Sorry, deze opdracht voor Meewerkend Senior Coördinator Servicedesk is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Nijmegen
- Aanvraagnummer:
- A2023-1387
- Startdatum:
- 01-12-2023
- Verwachte einddatum:
- 30-04-2024 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 35-40
- Indicatie uurtarief:
n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 24-10-2023 10:00
- Contactpersoon Quest4:
- Fulko van der Meulen
- Telefoonnummer:
- 06-53719004
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Meewerkend Senior Coördinator Servicedesk
Wij zijn namens onze klant op zoek naar een Meewerkend Senior Coördinator Servicedesk op basis van 35-40 uur
Onze klant is een regionaal samenwerkingsverband voor het beheer, ontwikkeling en exploitatie van een gestandaardiseerde, geconsolideerde en gecentraliseerde ICT-infrastructuur van gemeenten binnen onze klant. Het beheerdomein van iRvN is gericht op de gemeente Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen en Wijchen. Daarnaast ondersteunen we ook de ODRN en het Werkbedrijf. Binnen iRvN werken wij met een aantal teams.
Binnen de afdeling Dienstverleningen werken 3 teams: de Servicedesk, de Servicepunten op locatie en het Logistiek & Mobiel Team (LMT). Met deze drie teams helpen wij dagelijks ruim 5.200 eindgebruikers met hun werkomgeving. De Teamleider Servicedesk is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken en legt verantwoording af aan de Manager Dienstverlenging en het Directie Team (DT). De meewerkend Senior Coördinator legt verantwoording af aan de Teamleider Servicedesk. Op dit moment zijn er enkele ondersteuning en verbetervraagstukken waar wij invulling aan willen geven. Daarom zij wij tijdelijk op zoek naar een energieke en hands-on meewerkende coördinator die de Servicedesk op een nog hoger plan gaat brengen.
De kandidaat zal worden ingezet op onze Skilled Servicedesk. Essentiële kenmerken voor deze dienstverlening zijn;
Wij begrijpen onze gebruikers. We doen er alles aan om verstoringen binnen hun werkprocessen zo snel als mogelijk te elimineren; Wij leggen veel focus op bewaken, oplossen en communiceren.
Achtergrond:
Je organiseert bijvoorbeeld daadwerkelijke acties met het team. Je duikt in Topdesk en krijgt meteen een goed overzicht van “what needs to be done”. In de overige tijd ben je op zoek naar afwijkingen (goed en fout) en monitort de dagelijkse gang van zaken. Denk hierbij aan bezetting, bewaking, verbeteringen initiëren en implementeren. Wij vragen expliciet iemand die niet alleen coördinerend is op het gebied van meldingen en wijzigingen, maar juist ook de organisatorische kant kan oppakken en hierbij kennis kan overdragen aan de coördinator Servicedesk. Je ondersteunt de huidige coördinator Servicedesk om de rol van het coördineren verder te ontwikkelen en te professionaliseren.
Voor deze opdracht zijn je werkzaamheden voornamelijk op locatie Nijmegen van maandag t/m vrijdag binnen de openingstijden van de Servicedesk van 7:30 tot 17:30.
Eisen en wensen voor de functie Meewerkend Senior Coördinator Servicedesk
Harde eisen:
- Aantoonbaar mbo+ werk- en denkniveau
- Aantoonbaar minimaal 3 jaar recente ervaring met Topdesk managementrapportages en analyses
- Aantoonbaar minimaal 3 jaar recente ervaring met het coördineren van een Skilled Servicedesk bij een organisatie met 2000+ eindgebruikers
- Aantoonbaar minimaal 3 jaar recente ervaring met incidentmanagement
- I.v.m. incidenten en calamiteiten ben je binnen 60 minuten op locatie Nijmegen
- De werkzaamheden zijn voornamelijk op locatie Nijmegen tijdens de openingstijden van de Servicedesk (ma-vrij, 7.30-17.30)
- Mondelinge en schriftelijke kennis van de Nederlands taal (B2)
Wensen:
- Geef minimaal 1 overtuigend voorbeeld van kennis en ervaring met incidentmanagement op ICT- gebied
- Geef minimaal 1 overtuigende voorbeeld van kennis en ervaring met Topdesk of een ander servicemanagementsysteem
- Geef minimaal 1 overtuigend voorbeeld van ervaring met coördinerende werkzaamheden op een Skilled Servicedesk
- Geef minimaal 1 overtuigend voorbeeld van ervaring met verbeterende werkzaamheden op een Skilled Servicedesk
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Fulko van der Meulen bereikbaar op het nummer: 06-53719004. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-10-09 10:00:44