Medewerker Servicedesk | Utrecht
Sorry, deze opdracht voor Medewerker Servicedesk is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Junior
- Standplaats:
-
Utrecht
- Aanvraagnummer:
- A2023-1134
- Startdatum:
- 02-10-2023
- Verwachte einddatum:
- 29-02-2024 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Indicatie uurtarief:
n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 24-08-2023 10:00
- Contactpersoon Quest4:
- Marco Buitenhuis
- Telefoonnummer:
- 06-29602668
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Medewerker Servicedesk
Wij zijn namens Reclassering Nederland op zoek naar een Medewerker Servicedesk op basis van 36 uur per week.
Organisatie:
Reclassering Nederland is een onafhankelijke organisatie die werkt aan een veiliger samenleving. Samen met justitie, politie, gemeenten en het gevangeniswezen zetten we alles op alles om te voorkomen dat mensen opnieuw de fout in gaan. Medewerkers van Reclassering Nederland werken volgens uitgekiende methodes en op basis van wetenschappelijke ontwikkelingen. Het reclasseringswerk is het middelpunt van onze taak: bijdragen aan een veiliger samenleving. Reclassering Nederland heeft vestigingen in vijf regio’s die worden aangestuurd door vijf regiodirecteuren. Het landelijk kantoor is gevestigd in Utrecht.
Functieomschrijving:
Als medewerker van de Servicedesk sta je dagelijks klaar voor alle medewerkers van Reclassering Nederland, Stichting Verslavingsreclassering GGZ (SVG), Leger des Heils Jeugdbescherming & Reclassering en de Veiligheidshuizen, die vragen hebben over ICT aangelegenheden. In sommige gevallen is meer specialisatie nodig en worden vragen via het registratiesysteem (Topdesk) doorgezet naar de 2e lijn. Als medewerker Servicedesk sta je in- en externe klanten vriendelijk en kundig te woord. Storingen los je snel zelf op of zet je een adequate oplossing in gang en bewaak je de voortgang. Reclasseringswerk verdient goede ondersteuning op het gebied van automatisering. ICT is niet meer weg te denken. Betrouwbaar en snel beschikbaar. Reclassering Nederland maakt gebruik van een landelijk dekkend netwerk, dat 24 grotere locaties aansluit op de centrale infrastructuur. Die infrastructuur bestaat voor een groot deel uit Windows Server en Citrix-systemen, die worden beheerd door een team van collega’s op de Servicedesk.
Achtergrond:
Reclassering Nederland vindt het belangrijk dat al haar medewerkers samen een afspiegeling vormen van de veelzijdige Nederlandse samenleving. Gevarieerd samengestelde teams waarin iedereen er toe doet, zijn sterker. Wij hebben in alle teams mensen nodig die anders naar hetzelfde kijken vanuit een verschillende achtergrond. Denk aan culturele herkomst, leeftijd, geslacht, ervaring en competenties. Onze doelgroep is immers ook divers. Daarom werken we actief aan de thema’s inclusiviteit en diversiteit.
Werkzaamheden:
– Klantvragen in behandeling nemen en oplossen;
– Storingen zelfstandig oplossen of doorzetten naar de 2e lijn;
– Bewaken van de voortgang van oplossingen;
– Ondersteuning bieden op het gebied van automatisering;
– Beheer van Windows Server en Citrix-systemen.
Eisen en wensen voor de functie Medewerker Servicedesk
Harde eisen:
- ITIL, Microsoft certificering (MD 100) Opleiding, Certificaten;
- Opleiding gericht op automatisering (MBO niveau 4) en tevens de basisopleiding kernbegrippen ICT en Windows-familie;
- MBO denkniveau ( 2 jaar);
- ITIL V4 ( 1 jaar);
- Servicedesk ervaring ( 2 jaar).
Wensen:
- Aanvullende kennis: Windows 10, Topdesk, Active directory, Citrix director, Mobile Iron;
- Voorkeur voor iemand met een afgeronde MBO opleiding op het vlak van IT en ruime werkervaring;
- Bereid om local support werkzaamheden te verrichten en bereid om RN kantoren in de regio te bezoeken en support te kunnen leveren;
- Competenties: Klantgericht, Luisteren, Communiceren, Samenwerken, Flexibiliteit, Creativiteit, Analyseren.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden plaats op week 36 en 37. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-08-07 06:54:40