Medewerker servicedesk | Tiel en Geldermalsen

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Tiel en Geldermalsen
Aanvraagnummer:
A2022-0691
Startdatum:
01-07-2022
Verwachte einddatum:
30-09-2022 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
32
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
20-06-2022 16:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor Werkzaak Rivierenland de op zoek naar een Medewerker servicedesk op basis van 32 uur per week. 

Werkzaak Rivierenland voert voor 8 gemeenten in de regio Rivierenland de Participatiewet uit. Werkzaak is een Gemeenschappelijke Regeling.

Werkzaak Rivierenland is dé organisatie voor werk en inkomen in de regio Rivierenland. Wij begeleiden werkzoekenden op weg naar werk. Als dat niet gelijk lukt, bieden we tijdelijk inkomen door middel van een uitkering. 

De servicedesk maakt onderdeel uit van het team Facilitaire diensten. 

De medewerkers van Werkzaak krijgen de komende maanden nieuwe devices. De uitrol van dit project ligt bij de servicedesk.

Verantwoordelijkheden:
Als medewerker servicedesk neem je hulpvragen aan op het gebied van onder andere facilitaire zaken en ICT-vragen. Je beheert laptops en telefoons en bent verantwoordelijk voor gebruikersbeheer. Je lost vragen waar mogelijk zelf op of speelt ze door naar de 2e lijn of leveranciers. Je bewaakt de status van meldingen en voorziet andere behandelaars van informatie en prioriteiten.

Je onderhoudt contacten met de uitvoering en leveranciers en houdt regie op de dienstverlening. Je houdt hulpvragers op de hoogte van de voortgang. Je signaleert knelpunten en draagt oplossingen aan. 

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding;
  • Kandidaat is bereid te werken op locatie van Werkzaak Rivierenland. Thuiswerken is geen optie.

Wensen:

  • MBO opleiding ICT;
  • Ervaring op een servicedesk met gebruik van Topdesk;
  • Opleiding ITIL of vergelijkbaar;
  • Ervaring met het beheer van hardware.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op 24 juni 2022. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-06-09 07:09:47

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden