Medewerker Servicedesk ICT | Omgeving Amsterdam/ thuis

Sorry, deze opdracht voor Medewerker Servicedesk ICT is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Omgeving Amsterdam/ thuis
Aanvraagnummer:
A2023-158
Startdatum:
01-03-2023
Verwachte einddatum:
31-08-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
32
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
10-02-2023 08:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Medewerker Servicedesk ICT

Wij zijn voor onze klant op zoek naar een Medewerker Servicedesk ICT op basis van 32 uur per week. 

Wat ga je doen:
Als medewerker Servicedesk ICT neem je ICT meldingen in ontvangst. De meldingen komen telefonisch en via het ticketsysteem (Self Service Portal) binnen. Je vraagt goed door om de vraag helder te krijgen en registreert meldingen in het ticketsysteem. Ongeveer 70% van de meldingen los je direct zelfstandig op. Jij zorgt ervoor dat de overige 30% met de juiste informatie wordt doorgezet naar de 2e lijn. Je monitort volgens de ITIL-methodiek of afhandeling gebeurt via de afgesproken kaders.

Ook zal je regelmatig klanten met hun vragen ondersteunen bij de servicedeskbalie in ons kantoor in Diemen. Hierbij is de uitgifte en inname van apparatuur aan de orde welke geregistreerd wordt in de CMDB. Naast de reguliere werkzaamheden verwachten we van je dat je meedenkt bij ICT ontwikkeltrajecten die gaan plaats vinden (nieuwe werkplekomgeving, overgang naar office 365, vervanging van groot deel van laptops).

Beschrijving team:
Het team Servicecentrum is één van de 5 teams van de afdeling Bedrijfsdiensten. Het Servicecentrum is het hart van de dienstverlening aan de organisatie. Alle dienstverlenende activiteiten komen hier samen. Het team ondersteunt leidinggevenden, projecten en medewerkers op het gebied van facilitaire zaken, basis ICT dienstverlening en werkplekautomatisering, informatiebeheer, contractmanagement en projectmatig werken en procesmanagement. Tevens valt de frontoffice onder dit team.

Het team Servicecentrum bestaat uit 20 enthousiaste en diverse professionals. De sfeer is informeel. We kennen elkaar, weten van elkaar wat we doen en helpen elkaar waar nodig. Je werkt binnen de Servicedesk ICT nauw samen met 5 vaste collega’s. De Servicedesk ICT levert kwalitatief hoogwaardige service: skilled 1e/2e-lijn ondersteuning op kantoorautomatisering, mobiele werkplekken en diverse applicaties en systemen.

Eisen en wensen voor de functie Medewerker Servicedesk ICT

Harde eisen:

  • De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor gemiddeld 32 uren per week gedurende de periode tussen 1 maart 2023 en 1 september 2023 (werkzaam op locatie van en de mogelijkheid om vanuit huis te werken). Maandag, Dinsdag, Donderdag werken is een must;
  • Vormvereiste: Inschrijver levert 1 CV en 1 motivatiebrief van een kandidaat aan en voegt dit toe aan de map ‘mijn documenten’ op het aanbestedingsplatform;
  • Uit het CV en aangeleverde motivatiebrief blijkt minimaal dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar (middels opleidingen, cursussen, werkervaring, voorbeeldprojecten) beschikt over: – Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding; – Minimaal 4 jaar werkervaring als skilled ICT Servicedesk medewerker; ; Gecertificeerd met ITILv4.

Wensen:

  • De volgende kennis, ervaring en competenties worden belangrijk geacht voor de functie en worden getoetst in de gespreksronde: o Windows 10 certificering (MCSA) o Kennis en ervaring met Topdesk o Kennis en ervaring van MS Office 2016/365 o Kennis en ervaring met VMware Horizon o Kennis en ervaring met Mobile Iron (of soortgelijke MDMtool) o Klantgericht o Communicatief o Flexibel o Oplossingsgericht o Samenwerken.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op 16 februari 2023. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2023-02-01 15:20:16

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden