Medewerker Servicedesk | Assen

Sorry, deze opdracht voor Medewerker Servicedesk is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Assen
Aanvraagnummer:
A2023-741
Startdatum:
01-06-2023
Verwachte einddatum:
31-10-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
40
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
17-05-2023 12:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Medewerker Servicedesk

Wij zijn namens Dictu op zoek naar een Medewerker Servicedesk op basis van 40 uur.

  • Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen;
  • Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk;
  • Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling;
  • Aanmaken gebruikersaccounts via tooling;
  • Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren;
  • Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig;
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen;
  • Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding;
  • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen;
  • Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.

Achtergrond:
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 18.000 medewerkers. Deze functie is op de back office. Maximale reistijd 1 uur.

Organisatie:
DICTU levert ICT en digitale diensten voor EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatiedoelen van haar opdrachtgevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart.

Eisen en wensen voor de functie Medewerker Servicedesk

Harde eisen:

  • Afgeronde MBO ICT opleiding (niveau 3 of 4);
  • Ervaring op een ICT Servicedesk. Indien MBO 3 afgerond + 1 jaar werkervaring;
  • Ervaring op een ICT Servicedesk. Indien MBO 4 afgerond + 0,5 jaar werkervaring;
  • Maximale reistijd 1 uur;
  • Alleen kandidaten die in loondienst zijn komen in aanmerking voor deze opdracht. Ben jij ZZP’er informeer dan naar onze mogelijkheden.

Wensen:

  • Competenties: Flexibel; Analytisch; Zorgvuldig; Zelfstandig; Klantgericht; Sociale en communicatieve vaardigheden;
  • ITIL V3/4;
  • Ervaring met Topdesk is een pré;
  • Ervaring met MACOS besturingssysteem;
  • 40 uur per week beschikbaar.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2023-05-12 11:20:49

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden