Medewerker Servicedesk | Apeldoorn
Sorry, deze opdracht voor Medewerker Servicedesk is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Apeldoorn
- Aanvraagnummer:
- A2023-1341
- Startdatum:
- 16-10-2023
- Verwachte einddatum:
- 15-10-2024 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 40
- Indicatie uurtarief:
€ 45,00
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 06-10-2023 10:00
- Contactpersoon Quest4:
- Fulko van der Meulen
- Telefoonnummer:
- 06-53719004
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Medewerker Servicedesk
Wij zijn namens onze klant op zoek naar een Servicedesk Medewerker op basis van 40 uur.
Omschrijving Beheer en Ontwikkeling IT
Waar loopt de grens tussen uw tuin en die van uw buurman? En welk vastgoed is van wie? Onze klant registreert van al het vastgoed (grond en gebouwen) in Nederland wie welke rechten heeft. We hebben heel veel data over alles onder, op en boven de grond en willen maximale waarde halen uit deze data. Naast onze wettelijke taak, beheert de klat ook voorzieningen van andere organisaties, de Landelijke Voorzieningen. Zo beheren wij onder andere de WOZ Landelijke Voorziening en de Basisregistratie Adressen en gebouwen (BAG): alle adressen en gebouwen in Nederland, zoals bouwjaar, oppervlakte, gebruiksdoel en locatie op de kaart.
Binnen Beheer en Ontwikkeling IT werken we met Scrum en DevOps en zijn de teams integraal verantwoordelijk voor de volledige technische dienstverlening, van idee tot productie. Vanuit een dynamische omgeving bieden wij een informele werksfeer. Soms werkt het beter om even je zinnen te verzetten en kan je met je teamgenoten een potje tafeltennis spelen, gamen of met de 3D printer een ontwerp realiseren. Ook hebben we een innovation hub om in een andere sfeer samen te werken.
Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht te werk wordt gesteld
De klant zijn Servicedesk is op zoek naar twee (2) Medewerkers Servicedesk (2 dagen per week op Kantoor in Apeldoorn, 3 dagen vanuit huis) met een maximale reistijd van 45 minuten naar kantoor de Brug in Apeldoorn.
De klant zijn Servicedesk (KSD) ontzorgt de klant en levert een hoge klanttevredenheid op de dienstverlening en op de producten & diensten. Customer Intimacy bij uitstek. Daarnaast wordt de achterliggende organisatie (tweede en derde lijn) ontlast van standaard werkzaamheden, waardoor deze zich meer kan toeleggen op haar kernactiviteiten. De klant richt zich op een hoge klanttevredenheid, hoog serviceniveau en een hoge first time fix. Wij zien Servicedeskwerk als een vak.
Opdrachtomschrijving
De ideale medewerker van de klant zijn Service Desk is een kei in communicatie, beschikt over een hoog empathisch vermogen (voelt de klant zich gehoord en begrepen?) en kan goed denken in processen. Daarnaast is hij of zij pro-actief .
Dé geschikte medewerker voor de klant beschikt over voldoende technische kennis en achtergrond (hard skills), maar is vooral in staat helder te communiceren, zich te verplaatsen in de klant en is bekend met uitvraagtechnieken aan de telefoon (soft skills). Deze medewerker heeft een extraverte persoonlijkheid.
Belangrijkste technieken, methoden en tools
- ESM-tooling;
- AD, AAD en Exchange;
- Office 365 en Sharepoint.
Eisen en wensen voor de functie Medewerker Servicedesk
Harde eisen:
- Minimaal mbo+ werk- en denkniveau;
- Minimaal één (1) jaar aantoonbare kennis en ervaring met het voeren van klantgesprekken om klanten op niet IT-niveau mee te nemen/ iets over te brengen (soft-skills);
- Minimaal één (1) jaar kennis van en ervaring met het gebruik van AD, AAD & Exchange;
- Minimaal één (1) jaar ervaring met het werken in roosters;
- Minimaal één (1) jaar kennis en ervaring met het gebruik van Office 365 & Sharepoint;
- Door de kandidaat zélf geschreven motivatie;
- Reistijd van de kandidaat is maximaal 45 minuten naar kantoor de Brug in Apeldoorn;
- Competenties: • Resultaatgericht; • Helicopterview; • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk; • Sensitiviteit; • Klantgericht; • Proactief en initiatiefrijk; • Teamspeler; • Analytisch vermogen; • Punctueel.
Wensen:
- De Servicedesk is afhankelijk voor sommige 2e en 3e lijns ondersteuning van andere (soms externe) partijen. Geef een beschrijving van je ervaringen in het contact met derden en geef aan hoe jij de ideale situatie ziet (30%);
- Voor de klant staat ‘de medewerker centraal’ geef aan wat dit voor jou betekent in de ondersteuning op een servicedesk en welke mogelijke valkuilen kan dit opleveren? (30%);
- Je beschrijft welke van je persoonlijke ervaringen en competenties je inzet bij de Servicedesk tot een succes zullen maken. Je geeft voorbeelden uit de praktijk waarin je deze kwaliteiten al eerder met succes hebt ingezet (40%).
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Fulko van der Meulen bereikbaar op het nummer: 06-53719004. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-10-02 07:51:26