Senior Medewerker KlantContactCentrum
Functie omschrijving
Werkzaamheden
Het afhandelen van een klantcontact, zowel telefonisch als per mail/Self Servicedesk meldingenZoveel mogelijk first time fix oplossen 45Meldingen die je niet zelf kan oplossen zo correct en volledig mogelijk doorzetten naar 2e lijnsHet garanderen van de bereikbaarheid en toegankelijkheid van het KCC (servicelevel van 85)Klanten informeren over mogelijk lopende storingen Zorgdragen voor een kwaliteitsnorm van 95Het up-to-date houden van het kennissysteemOverige werkzaamheden Mogelijkheid tot extra taken op de langere termijn zoals (Kwaliteitsmedewerker, P1 Coördinator, Content Beheerder)
Functie eisen
- MBO werk en denkniveau
- In een soortgelijke functie, waarin klantcontact centraal staat
- Microsoft Office applicaties en Windows 7
Kennis: Opleiding:
Servicemanagement ITSM Foundation; ITIL Foundation
GEDRAGSKENMERKEN
Klantgericht denken zit in je DNA
Je kan goed werken onder druk
Je bent communicatief sterk, ondernemend en zelfstandig
Je bent resultaatgericht, zorgvuldig en je kan snel schakelen
Je bent sterk in het analyseren van complexe vraagstukken
Je bent collegiaal en een teamplayer
Uitstekende mondelingen en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden
Flexibel inzetbaar, ook in de avond uren (en wellicht in het weekend)
Extra informatie
- Standplaats
-
Utrecht
- Aanvraagnummer
- 627
- Startdatum:
- 2017-01-23
- Verwachte einddatum
- 2017-06-30
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 2017-01-19
- Contactpersoon Quest4:
- Wendy van Ooijen
Aanvullende informatie
Geplaatst op 2017-01-16 15:01:40