Medewerker IT Support | Hoofddorp
Deze opdracht kun je ook doen via een arbeidsovereenkomst met Quest4.
- Werkniveau:
- Medior
- Standplaats:
-
Hoofddorp
- Aanvraagnummer:
- A2022-0790
- Startdatum:
- 01-08-2022
- Verwachte einddatum:
- 01-08-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 40
- Uurtarief:
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 07-07-2022 09:00
- Contactpersoon Quest4:
- Remco Blommesteijn
- Telefoonnummer:
- 06-11355233
Functieomschrijving
Als medewerker IT Support ga je aan de slag met het behandelen van alle IT gerelateerde
meldingen en incidenten vanuit onze interne organisatie. Je weet acute en minder acute
meldingen goed te onderscheiden, om zo de juiste prioriteit te bepalen. Alle meldingen en
incidenten worden geregistreerd in ons ticketsysteem en uiteraard hou je de indiener goed op de
hoogte van de voortgang. Indien dat mogelijk is, los je de melding of het incident zelf op. Lukt dit
niet? Dan schakel je de hulp in van een directe collega. Het kan ook zijn dat er meldingen of
incidenten zijn die je het beste doorgeeft aan onze externe IT-partner of een softwareleverancier.
In dat geval fungeer jij als contactpersoon tussen die partner en de business. Je bezit daarom
ook over goede communicatieve eigenschappen en je begrijpt dat een goede band tussen de
externe partijen en jouzelf naast leuk, ook belangrijk is.
Alles is erop gericht de dagelijkse business zo goed mogelijk te laten verlopen. Je signaleert veel
voorkomende incidenten en probeert deze structureel op te lossen. Je bent in het bezit van een
goed stel wandelschoenen, want het kan ook geregeld voorkomen dat je langs je collega loopt
om hem of haar direct te helpen. Ook wij werken natuurlijk nu veel thuis, dus soms help je
collega's die thuis aan het werk zijn via telefoon of via teams. Het goed kunnen luisteren en
doorvragen naar het probleem dat de collega met de computer heeft, helpt jou -zeker in die
situaties- om efficiënt te werken.
Waar kom jij te werken?
Kom je bij ons, dan kom je bij een bedrijf dat sterk groeit en de focus heeft op klanttevredenheid. Dat begint met tevreden medewerkers en dat bereiken we onder andere door een open cultuur, waarbij we elkaar helpen en elkaar gemakkelijk kunnen aanspreken. Bijvoorbeeld tijdens de gratis lunch die dagelijks in ons bedrijfsrestaurant voor je klaar staat!
Maar tevreden medewerkers kijken ook naar onderstaande punten, want je krijgt bij ons o.a.
- Een salaris dat past bij jouw ervaring en zeker recht doet aan de inhoud van je functie, tussen EUR 2.600,- bruto per maanden EUR 3.400,- per maand.
- 8% vakantiegeld;
- 28 vrije dagen o.b.v. 40 uur;
- plus nog goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Eisen en wensen voor de functie
Harde eisen:
- Je hebt een relevante opleiding afgerond (minimaal MBO 4);
- Je bent stressbestendig en kalm;
- Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
- Je kunt doortastend handelen en goed communiceren;
- Je hebt kennis van MS Office365.
Wensen:
Ken je ook het softwarepakket CarWise? Dat is een groot voordeel!
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden plaats op . Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2022-07-01 09:26:41