Senior Medewerker ICT
Functie omschrijving
(coördinatie van) ondersteunende werkzaamheden ten behoeve van het primaire proces met een technisch-, informatie- en automatiseringskarakter dan wel het omgaan met documenten, gegevens en gegevensstromen met een gevarieerdheid in diversiteit en complexiteit in problematiek
DIV:
bibliotheek- en archiefvoorziening vorm en inhoud gegeven
X • kwaliteitsbewaking van de gegevensverzameling(en) en informatievoorziening geborgd
X • ontwikkelingen gevolgd en informatiebehoefte geïnventariseerd
X • literatuuronderzoek
X • verzamelen, ordenen, rubriceren (classificeren), ontsluiten en beschikbaar stellen gecoördineerd
• dossiers overgedragen aan en/of (laten) vernietigen
• vragen en klachten behandeld
• in werkgroepen geparticipeerd gericht op afstemming, ontwikkeling en/of inrichting van
de documentaire informatievoorziening, al dan niet geautomatiseerde beheers- en informatiesystemen en instrumenten
• intern gebruikers- of beheerdersoverleg op het werkgebied gecoördineerd
• management- en voortgangsrapportages opgesteld
ICT:
ICT werkzaamheden t.a.v. meer complexe dan wel meerdere systemen en/of applicaties
• back office functionaliteit verzorgd
• gebruikers ondersteund en geïnstrueerd
• applicaties en systemen beheerd
• installatie en inrichting van applicaties en systemen verzorgd
• voorstellen over de inrichting en werking van de applicaties en technische wijzigingen aangebracht
• gebruikershandleidingen opgesteld en bijgehouden
• onregelmatigheden gesignaleerd t.a.v. systeemgebruik en hardwarestoringen en opgelost en/of laten verhelpen
• operationele beheertaken verricht
• intermediair tussen gebruikers en automatiseringsdeskundigen/leveranciers
• (informatie)beveiliging verzorgd
• technische infrastructuur en besturingssystemen beheerd
• de systeemdocumentatie beheerd
• gebruikersprotocollen en procedures opgesteld
• voorstellen voor aan te schaffen hard- en software
• voorstellen ten behoeve van verdere (systeem)ontwikkeling en optimalisatie gebruik
Functie eisen
Medewerker moet het volgende kunnen buiten de hierboven genoemde vaardigheden:
– Ervaring met zoeken in diverse systemen met name DMS-en en oude digitale archiefsystemen/inventariseren;
– Kunnen analyseren
– Communicatief vaardig, er moet worden overlegd met contactpersoon bij klant, medewerker wordt tewerkgesteld bij klant op locatie
– Werkt accuraat/registratie (het bijwerken van Excel-overzichten ten behoeve van het archiveren)
– Moet zelfstandig aan de slag kunnen
Selectiecriteria
– Aantoonbare ervaring met DIV opdrachten en kennis van Rijksarchiefomgeving
– Ervaring binnen de Rijksoverheid
– Klik met de klant
Extra informatie
- Standplaats
-
Den Haag
- Aanvraagnummer
- 543
- Startdatum:
- 2016-12-05
- Verwachte einddatum
- 2017-02-01
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 2016-11-29
- Contactpersoon Quest4:
- Wendy van Ooijen
Aanvullende informatie
Geplaatst op 2016-11-25 09:16:19