Medewerker ICT Servicedesk | Amersfoort
De functie Medewerker ICT Servicedesk kun je ook vervullen op basis van een arbeidsovereenkomst met Quest4.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Amersfoort
- Aanvraagnummer:
- A2023-688
- Startdatum:
- 26-06-2023
- Verwachte einddatum:
- 01-09-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Indicatie uurtarief:
n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 12-05-2023 12:00
- Contactpersoon Quest4:
- Marco Buitenhuis
- Telefoonnummer:
- 06-29602668
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Medewerker ICT Servicedesk
Wij zijn namens Staatsbosbeheer op zoek naar een Medewerker ICT Servicedesk op basis van 36 uur.
Hoofdtaken:
- Het ondersteunen van gebruikers via e-mail en telefoon
- Luisteren en doorvragen naar de melding van de klant
- Classificeren van de melding en bepalen van de prioriteit
- Contact houden met andere oplosgroepen over de status van de meldingen
- Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken
- Controleren of de geboden oplossing voldoet aan de verwachtingen van de klant
- Aanmelden van incidenten bij leveranciers
- Kennisbanken aanpassen aan de geleverde oplossingen
- Bijhouden en verbeteren van procedures en werkinstructies
- Opstellen en onderhouden van de gebruikers-documentatie
- Beheren van gebruikers (aanmaken, muteren en verwijderen accounts) en autorisaties.
Achtergrond:
De afdeling ICT is een afdeling binnen de directie Financiën & Bedrijfsvoering die zich bezighoudt met het aanbieden van ICT faciliteiten voor de gehele organisatie. Het betreft hierbij de ICT Servicedesk, Servicemanagement, ICT werkplekken en informatiesystemen. Daarnaast adviseren we de lijnorganisatie over de inzet van ICT en voeren vernieuwingsactiviteiten uit in de vorm van projecten.
Je gaat deel uitmaken van het team ICT Backoffice & Servicemanagement. Dit team bestaat uit ca. 15 medewerkers waaronder de ICT Servicedesk met 4 medewerkers. De ICT Servicedesk typeert zich als informeel, deskundig over een complexe ICT omgeving en gericht op de eindgebruikers.
Organisatie:
Staatsbosbeheer is een zelfstandig bestuursorgaan en beheert ruim 260.000 hectare Nederlandse natuur. Staatsbosbeheer maakt zich onder de noemer ‘Beschermen, beleven en benutten’ klaar voor de toekomst waarin ze mensen willen betrekken bij de natuur die hen raakt.
Eisen en wensen voor de functie Medewerker ICT Servicedesk
Harde eisen:
- Niveau: MBO;
- Minimaal 5 jaar ervaring met gebruikersondersteuning in verschillende omgevingen;
- ITIL foundation;
- Kennis van Citrix, Windows 10, Office 365 en Mobile Device Management;
- Begrip van LAN en WAN, om collega’s op locatie te kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld patching;
- Competenties: Kan zelfstandig werken, Spreekt en schrijft correct Nederlands, Geduldig en vriendelijk, Proactief, Nauwkeurig.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-05-05 08:38:46