Senior Medewerker Front-Office | Utrecht
Functie omschrijving
NS Stations
NS Stations brengt stationsgebieden tot leven. Wij ontwikkelen, exploiteren en beheren stations en stationsgebieden. Ons doel is om ervoor te zorgen dat dit aangename, levendige en duurzame locaties zijn en blijven waar reizigers en passanten prettig kunnen verblijven, werken en reizen. We willen dat onze klanten graag gebruik maken van onze diensten en bieden bedrijven unieke locaties waar ze zich rondom een station kunnen vestigen.
NS exploiteert al meer dan dertig jaar diverse retail- en horecaformules op NS stations. In totaal werken ruim 5.000 medewerkers bij de 24 formules van NS Stations waar AH to go, Starbucks, De Broodzaak, HEMA, I AM, Julia’s, Kiosk, Railcatering, Rituals en Smullers onderdeel van uitmaken. Met ruim 350 winkels is NS onder meer het op twee na grootste horecabedrijf van Nederland.
Afdeling
6 teamleden. Waarvan 4 recruiters en 2 frontofficemedewerkers.
Doel van de functie
Als Medewerker Front-Office werk je volop mee binnen het team van Recruitment Retail. De werkzaamheden bestaan onder andere uit het selecteren van cv’s, het organiseren van selectiedagen en het beheer van het recruitment systeem Otys.
Je selecteert ruim 100-150 cv’s per dag. Het station is een hectische omgeving en die hectiek vind je terug in je werk. Je spreekt dagelijks tientallen kandidaten, werkt tegelijkertijd in verschillende vacatures en onder een hoge tijdsdruk verwerk je dit allemaal nauwkeurig in ons recruitment systeem.
Tevens beantwoord je alle eerstelijns vragen per mail of telefonisch met betrekking tot Recruitment Retail.
Werkzaamheden
- Selecteren van potentiële kandidaten voor specifieke formule(s), zodanig dat tijdig in de juiste kwalitatieve en kwantitatieve personeelsbehoefte wordt voorzien;
- Voeren van telefonische intakegesprekken;
- Selecteren van cv’s;
- Deelnemen aan (team)overleggen;
- Het organiseren van selectiedagen;
- Optreden als eerste aanspreekpunt voor de interne organisatie en kandidaten bij vragen en/of problemen
Functie eisen
Opleiding, Kennis en Werkervaring
- Kandidaat heeft een afgeronde HBO opleiding.
- Kandidaat heeft minimaal 1 jaar werkervaring in recruitment.
- Kandidaat heeft ervaring met volume werving (werving van vacatures met meerdere posities).
- Kandidaat heeft werkervaring in de horeca en/of Retail.
- Kandidaat heeft ervaring met telefonisch klantcontact.
Gedrag, Vaardigheden/ Competenties
- Je hebt ambitie, energie en doorzettingsvermogen
- Je bent klantgericht naar kandidaten en vacaturehouders
- Je kunt goed omgaan met ad hoc situaties en tijdsdruk.
- Je bent administratief nauwkeurig en gaat snel en soepel om met moderne technologie
- Affiniteit, inlevingsvermogen met sollicitanten, horeca en station;
- Effectief kunnen schakelen tussen verschillende niveaus en systemen;
- Durf om jouw expertise te delen;
- Vooruit kunnen kijken (anticiperen);
- Nauwkeurig en stressbestendig;
- Communicatief vaardig, zelfstandig en enthousiast ingesteld;
- Flexibele instelling gezien de dynamiek van de vacatures;
De kernwaarden van NS zijn proactief, verbindend, vakkundig en gastvrij.
Extra informatie
- Standplaats
-
Utrecht
- Aanvraagnummer
- 978
- Startdatum:
- 2017-06-19
- Verwachte einddatum
- 2017-12-31
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 2017-06-14
- Contactpersoon Quest4:
- Wendy van Ooijen
Aanvullende informatie
Gedurende de opdracht komt kandidaat bij Quest4 op de loonlijst
Cv max 8 pagina’s en in het Nederlands
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06-29985899. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het onderstaand aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2017-06-12 11:08:37