medewerker DIV | Omgeving Amsterdam

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Junior
Standplaats:

Omgeving Amsterdam
Aanvraagnummer:
A2022-1207
Startdatum:
02-01-2023
Verwachte einddatum:
31-12-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
25-11-2022 16:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233

Functieomschrijving medewerker DIV

Wij zijn voor een klant op zoek naar een Junior medewerker DIV op basis van 36 uur per week. 

De organisatie bestaat uit meer dan 1200 medewerkers. De afdeling A&I bestaat uit de teams Advies & Projecten, Infrastructuur & Servicedesk, Applicatie Beheer, Informatievoorziening en Basisregistraties. A&I is verantwoordelijk voor ICT beheer en onderhoud, de geo- en basisregistraties, de documentaire informatievoorziening en projectmanagement & advies.

Het team Informatievoorziening houdt zich bezig met postregistratie, archivering, digitalisering, zaakgericht werken en advisering over onderwerpen die de documentaire informatievoorziening raken. Het team Informatievoorziening is een leuk en enthousiast team, dat midden in de organisatie staat, vol in ontwikkeling is en waarin samenwerking en vakmanschap belangrijke kwaliteiten zijn.

Je voert werkzaamheden uit op het gebied van documentaire informatievoorziening, informatiebeheer en archivering. Je houdt je bezig met het aanmaken en beheren van archiefbestanden in het Centraal Archiefsysteem (Join van Decos) en in het zaaksysteem InProces. Daarbij hou je je bezig met het archiveren, classificeren en schonen van (digitale) dossiers uit de gehele organisatie.

Kandidaatomschrijving:

  • Je hebt een afgeronde HBO of WO;
  • Je hebt een vakgerichte opleiding gevolgd op het vlak van (documentair) informatiemanagement en/of recordmanagement of volgt momenteel een opleiding;
  • Theoretische en praktische kennis van Document Management Systemen en van zaakgericht werken is een pré;
  • Kennis en ervaring met archiveren en de gemeentelijke selectielijsten is een pré;
  • Je hebt kennis en ervaring met digitale dossiervorming;
  • Kennis van gemeentelijke werkprocessen is een pré.

Competenties:

  • Klantgericht;
  • Resultaatgericht;
  • Betrouwbaar;
  • Accuraat;
  • Communicatief;
  • Analytisch;
  • Flexibel;
  • Stressbestendig.

Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de klant.

Eisen en wensen voor de functie medewerker DIV

Harde eisen:

  • Je hebt een vakgerichte opleiding gevolgd op het vlak van (documentair) informatiemanagement en/of recordmanagement of volgt momenteel deze opleiding;
  • Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO/WO opleiding;
  • Op cv aantoonbaar werkervaring binnen het vakgebied informatievoorziening bij een gemeente in de afgelopen 2 jaar. Referentie vereist;
  • Bij de klant is Bring Your Own Device (BYOD) van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt een laptop moet meenemen voor zakelijk gebruik.

Wensen:

  • Op CV aantoonbaar minimaal … maanden werkervaring als DIV medewerker/informatiebeheerder bij een gemeente in de afgelopen 2 jaar. 3 maanden (5 %); – 6 maanden (10 %); – 9 maanden (20 %);
  • Op cv aantoonbaar werkervaring met Document Management Systemen en van zaakgericht werken 20%;
  • Op cv aantoonbaar werkervaring met Msteams Sharepoint. 10%;
  • Kandidaat/leverancier stemt ermee in dat er een kosteloze overname (in dienst) mogelijk is na 1 jaar. 10%;
  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. – Verificatie van inhoud aangeboden profiel. – Resultaten/praktijkvoorbeelden vanuit vorige werkzaamheden; – Competenties voor deze uitvraag; – In hoeverre de kandidaat overtuigt de opdracht succesvol af te ronden; – Klik en samenstelling binnen het team.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op 30 november vanaf 13:00u. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-11-17 14:54:24

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden