Medewerker DIV | Heerenveen

Sorry, deze opdracht voor Medewerker DIV is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Heerenveen
Aanvraagnummer:
A2022-1371
Startdatum:
30-01-2023
Verwachte einddatum:
30-06-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
32
Indicatie uurtarief:


€ 63.00


Sluitingsdatum aanvraag:
16-01-2023 08:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Medewerker DIV

Wij zijn voor een Gemeente op zoek naar een Senior medewerker DIV op basis van 32 uur per week. 

Voor de afdeling Documentair Informatie Management (DIM) binnen de gemeente zoeken wij een ervaren medewerker documentaire informatie voorziening (DIV) om de gemeente te ondersteunen en adviseren op het gebied van informatiebeheer in werkpocessen. Daarbij deel je vanuit die rol (informatiebeheer) ook mee in projecten rondom de invoeren van bijvoorbeeld de WOO, WMEBV, Microsoft365.

Verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor Recordmanagement  en draagt zorg voor taken zoals Aansturing/Uitvoering complexere archiveringstaken;
  • Opstellen van de selectielijst tbv vernietigen;
  • Opstellen van management rapportages uit Decos Join;
  • Advisering op gebied van inrichting informatiebeheer in werkprocessen;
  • Deelname in projecten vanuit invalshoek advisering informatieinrichting, bijv invoering WOO, WMEBV, Office365 etc.

Eisen en wensen voor de functie Medewerker DIV

Harde eisen:

  • Minimaal 5 jaar ervaring in het vakgebied informatiebeheer;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in begeleiding en advisering in de overgang van analoge archivering naar digitale archivering;
  • Graag ontvangen wij een cv van maximaal 5 pagina’s A4;
  • Competenties: Beschrijving (uitleg)- Adviseren; – Samenwerken; – Resultaatgerichtheid; – Begeleiden en ondersteunen.

Wensen:

  • Minimaal 1 jaar ervaring met zaakgericht werken (weging 30 %);
  • Aantoonbare kennis van het opstellen van selectielijsten ten behoeve van vernietiging (weging 30 %);
  • Kennis en ervaring met projectmatig werken ( weging 20 %)
  • Kennis van de applicatie Decos Join ( weging 20%)

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-12-20 12:31:46

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden