Leveranciers- en contractmanager | Ede
Sorry, deze opdracht voor Leveranciers- en contractmanager is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Ede
- Aanvraagnummer:
- A2023-775
- Startdatum:
- 01-06-2023
- Verwachte einddatum:
- 01-06-2025 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 28
- Indicatie uurtarief:
n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 29-05-2023 12:00
- Contactpersoon Quest4:
- Remco Blommesteijn
- Telefoonnummer:
- 06-11355233
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Leveranciers- en contractmanager
Wij zijn namen onze klant op zoek naar een Leveranciers- en contractmanager op basis van 28 uur.
Het gaat hierbij om een combinatiefunctie leveranciers- en contractmanagement. Leveranciersmanagement binnen het ICT werkveld moet verder ontwikkeld worden. Leveranciersmanagement omvat daarbij alle activiteiten gericht op het aangaan en verder ontwikkelen van een samenwerkingsrelatie met de juiste leveranciers. Daarbij rekening houdend met wet- en regelgeving, zoals de Europese Aanbestedingswet. Binnen contractmanagement zorg je voor de controle op de realisatie van de contractdoelstellingen, rapportages daarover. Ook ben je verantwoordelijk voor de vastlegging, het beheer en de bewaking van de contracten.
Concreet zal binnen de inhuurperiode gewerkt worden aan onder andere de volgende zaken:
- begeleiden van een 25-tal aanbestedingen in 2023;
- begeleiden van een 20-tal aanbestedingen in 2024;
- opleiden van de junior inkoper, zodat deze zelfstandig een inkooptraject voor de eenvoudiger aanbestedingen kan oppakken;
- inrichten leveranciersmanagement: – voor een vijftal grotere leveranciers de hele cyclus inrichten;
- voor het hele leveranciersbestand zicht hebben op de ABC-leveranciers en beleid beschrijven hoe hier mee om te gaan in de toekomst;
- Pareto-analyse opstellen;
- rapportage verbeter- en besparingspotentieel voor afdeling BIAS;
- opstellen strategisch inkoopplan;
- inrichten dashboard leveranciersmanagement;
- Zorgen voor een volledige vastlegging van contracten en addenda in het systeem;
- bewaken aflopende contracttermijnen;
- controle op realisatie contractdoelstellingen leverancier;
- periodieke overleggen leveranciers over hun performance/realisatie.
Eisen en wensen voor de functie Leveranciers- en contractmanager
Harde eisen:
- Minimaal afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur Bedrijfskundige of Economische richting (op CV aantoonbaar);
- Minimaal 5 jaar ervaring in de rol van leveranciers- en contractmanager binnen het aandachtsgebied ICT (op CV aantoonbaar);
- Minimaal 2 jaar ervaring met Europees Aanbestedingsrecht;
- Afgeronde Nevi I opleiding (op CV aantoonbaar);
- ITIL certificaat (op CV aantoonbaar).
Wensen:
- Minimaal 2 jaar ervaring bij gemeentelijke overheid (60%);
- Nevi II certificaat (40%).
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-05-17 06:36:15