Kwaliteitsmanagement – JIO T23-063 | Gouda

Sorry, deze opdracht voor Kwaliteitsmanagement – JIO T23-063 is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Gouda
Aanvraagnummer:
A2024-731
Startdatum:
01-06-2024
Verwachte einddatum:
31-12-2024 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
10-05-2024 13:00
Contactpersoon Quest4:
Fulko van der Meulen
Telefoonnummer:
06-53719004
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Kwaliteitsmanagement – JIO T23-063

Opdrachtomschrijving

Taken:

  • jij bent verantwoordelijk voor de ondersteuning en advisering van de directie binnen JIO bij de producten van de P&C-cyclus;
  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van audits om te bepalen of processen compliant zijn (o.a. ISO9001/ISO 27001) en de advisering bij de procesbeheersing;
  • Je neemt deel aan het directie overleg van JIO en daarin vervul je de rol van ’trusted advisor’ (concerncontroller), je signaleert concernbrede risico’s en kansen als het gaat om het behalen van de (strategische) doelstellingen;
  • Je werkt nauw samen met onder andere de collega directieleden, de collega’s binnen JIO en de collega’s van de coördinerend opdrachtgevers en het ministerie van JenV. Je bent ‘het geweten’ van het management binnen JIOen weet op basis van gedegen analyses en advies de directies te ondersteunen in de besturing van de JIO;
  • Je bent verantwoordelijk voor de regievoering op de Planning en Control cyclus, JIO-breed. Intern via de peridieke uitvoeringsrapportages en extern via tertaalrapportages naar opdrachtgevers en eigenaar;
  • Je adviseert de directie gevraagd en ongevraagd op het gebied van financieel beleid, de begroting en de externe P&C-cyclus;
  • Je vertaalt op onderdelen beleid naar kaders (bv. ten aanzien van het kostprijsmodel, managementinformatie en interne verrekeningen);
  • Je vormt een onafhankelijke mening en weegt verschillende belangen af, altijd met het brede organisatiebelang als uitgangspunt (concernblik);
  • Je toetst de uitvoering op doelmatigheid en compliancy (w.o. ISO 9001 / ISO 27001);
  • Je voert regie op het bedrijfsprocesmodelvan JIO (o.a. hiërarchisch processchema) en controle op de toepassing daarvan (o.a. via audits);
  • Je bent de gesprekspartner van JIO op het gebied van audits, control en financiën;
  • Het is denkbaar dat je met een gerichte, tijdelijke opdracht aan de slag gaat (in opdracht van een directeur), vanuit een concrete behoeftestelling die zich kan aandienen.

Achtergrond

Tijdelijke vervanging

Organisatie

De Justitiële ICT Organisatie is van oorsprong de ICT-organisatie van de Dienst Justitiële Inrichtingen, maar sinds januari 2022 een zelfstandig ICT-dienstverlener voor het gehele ministerie van Justitie en Veiligheid. De Justitiële ICT Organisatie levert ICT-diensten aan verschillende onderdelen van het ministerie Justitie en Veiligheid (JenV). De Justitiële ICT Organisatie ontwikkelt, bouwt, implementeert en beheert ICT-werkplekken, applicaties en infrastructuur voor meer dan 20.000 gebruikers. In totaal werken ongeveer 500 medewerkers bij de Justitiële ICT Organisatie vanuit vestigingen in Gouda, Zeist en Veenhuizen en vanuit het rekencentrum in Amsterdam. De organisatie ontwikkelt veilige cloud-omgevingen waardoor JenV medewerkers hun werk kunnen doen: thuis, onderweg en op een werkplek. Opdrachtgevers zijn onder meer de Dienst Justitiële Inrichtingen, de Raad voor de Kinderbescherming, de Immigratie- en Naturalisatiedienst, de Dienst Terugkeer en Vertrek, Reclassering Nederland en Justis.

Eisen en wensen voor de functie Kwaliteitsmanagement – JIO T23-063

Harde eisen

  • Aantoonbare en relevante ervaring bij rijksoverheid (15 jaar);
  • Kennis en ervaring met IV (8 jaar).

Wensen

  • organisatie- en bestuurlijke sensitiviteit (omgevingsbewustzijn is groot);
  • aansturen groep en organisatie, verbinden en samenwerken;
  • klantgericht denken en werken;
  • ontwikkelingsgericht (inhoudelijk naar producten en naar medewerkers);
  • plannen en organiseren;
  • beïnvloedingsvermogen en overtuigingskracht;
  • Stressbestendig;
  • goed om kunnen gaan met tegenstrijdige belangen;
  • helicopterview (onderscheiden van hoofd- en bijzaken);
  • humor en relativeringsvermogen.

Competenties

  • Naast de eis van aantoonbare ruime ervaring bij de rijksoverheid, is het een pre als je de context van werken binnen J&V goed kent (minimaal 5 jaar).

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 4 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Thuis/ Kantoor: 50/50%.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Fulko van der Meulen bereikbaar op het nummer: 06-53719004. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2024-05-03 13:41:28

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden