IV-architect werkplekvoorzieningen en samenwerkingstools | Utrecht
Sorry, deze opdracht voor IV-architect werkplekvoorzieningen en samenwerkingstools is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Utrecht
- Aanvraagnummer:
- A2023-709
- Startdatum:
- 26-06-2023
- Verwachte einddatum:
- 31-12-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Indicatie uurtarief:
n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 16-05-2023 07:00
- Contactpersoon Quest4:
- Marco Buitenhuis
- Telefoonnummer:
- 06-29602668
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving IV-architect werkplekvoorzieningen en samenwerkingstools
Wij zijn voor de RVO op zoek naar een IV-architect werkplekvoorzieningen en samenwerkingstools op basis van 36 uur per week.
Bij RVO speelt de werkplek van de medewerker een belangrijke rol. Bij deze werkplek hebben we het niet alleen om de kantoorwerkplek, maar juist de hybride werkplek. De afgelopen jaren hebben op dit gebied veel nieuwe voorzieningen geïntroduceerd om met elkaar digitaal samen te kunnen werken. Wij zijn daarom op zoek naar expertise en ervaring op het gebied van architectuur binnen de Rijksoverheid t.a.v. de basis ICT-werkplek en het verder kunnen ontwikkelen van een optimale hybride werkplek voorzien van de benodigde samenwerkingstooling.
Concreet denken we hierbij aan: -Visie en doelarchitectuur op diverse samenwerkingstools (m.n. ook in onderlinge relatie tot elkaar in het IV-landschap van RVO), zoals:
- JIRA;
- MIRO;
- Confluence;
- Ms Teams;
- Intranet RVO;
- Mentimeter;
Daarnaast willen we zorgen dat niet alleen vanuit de ICT werkplek deze tools beschikbaar zijn.
We willen ook zorgen voor de passende faciliteiten en apparatuur om het gebruik van deze tools te ondersteunen, zoals:
- AV middelen in vergaderzalen op RVO locaties;
- Apparatuur/voorzieningen op de werkplek in een Hybride Kantoor (Narrow Casting, Koptelefoons met noice cancelling, etc.);
- Vereiste dekking (Wifi, Vast).
Naast bovengenoemde punten vragen we ook nog het volgende:
- Zorgen dat deze kennis aan interne RVO mensen kan worden overgedragen;
- Niet alleen zorgen dat we zaken op orde en in kaart brengen voor onderwerpen die nu spelen, maar je wilt juist ook al weer wat verder vooruit kunnen gaan kijken. Wat zijn de ontwikkelingen die eraan zitten te komen? Welke rol zouden die kunnen gaan spelen en wat is daarvoor nodig? – Tot slot willen we ook een overzicht maken, welke zaken in het landschap we willen uitfaseren. Wat gaan we NIET meer gebruiken, zodat er een lean en mean landschap ontstaat, fit for purpose.
Achtergrond opdracht:
Zie opdrachtomschrijving. We willen graag orde zaken brengen binnen de meer dan 100 tools die er op de werkplek voor RVO actief zijn, en een visie vormen, welke eisen er in de toekomst gesteld moeten worden aan de werkplek. Dit om samen met de IT-leverancier afspraken te kunnen maken, over de doorontwikkeling van de huidige werkplek van RVO.
Organisatie:
Kansen voor Nederland, kansen voor jou.
Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen!
Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen zorgen dat we ons houden aan wet- en regelgeving.
En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies.
Eisen en wensen voor de functie IV-architect werkplekvoorzieningen en samenwerkingstools
Harde eisen:
- Meerdere jaren architectuur ervaring werkplek gebaseerd;
- Ervaring met architectuur van werkplekvoorzieningen (met pre binnen het rijk) ( 3 jaar).
Wensen:
- Verbijzondering competenties: – Zelfstandig kunnen werken; – Maakt zich materie snel eigen; – Resultaatgericht; – Pragmatisch; – Helder communiceren en toont hier initiatief in; – Analytisch;- Down-to-earth; – Organisatiesensitiviteit; – Creatief Partner die adviseert, begeleidt (spreekt aan, bemiddelt bij weerstand en conflicten, onderhandelt, coacht); – Betrouwbaar (transparant, eerlijk, gedreven); – Toegankelijk (bereikbaar, aanspreekbaar, reageert);
- Architectuurmethoden en technieken kennen die binnen de rijksoverheid worden gebruikt is een grote pre.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-05-10 12:18:41