Senior interim medewerker Klantenservice

Functie omschrijving

Als tijdelijk medewerker Klantenservice ben jij verantwoordelijk voor het beantwoorden van telefonische vragen over jaarabonnementen en het abonnementsproces van onze zakelijk klanten. Je beoordeelt vragen en verricht zo nodig onderzoek in de bijbehorende administratieve systemen en informeert en adviseert de reiziger over de bevindingen. Als medewerker Klantenservice zorg je ervoor dat alle binnenkomende vragen, klachten en mutaties vast worden gelegd in de daarvoor beschikbare administratieve systemen en bewaak je termijnen en het proces van afdoening en kun je hiervan overzichten genereren vanuit het systeem. Je legt functioneel verantwoording af aan de 1e medewerker Klantenservice en rapporteert hiërarchisch aan de teammanager Klantenservice.

Functie eisen

Je bent minimaal in het bezit van een relevante afgeronde MBO opleiding (niveau 4) en je hebt ervaring met zakelijk klantcontact met name telefonisch. Ervaring binnen een frontoffice is een must en je hebt affiniteit met vervoer. Je bent een enthousiaste, optimistische en energieke persoonlijkheid en dit straal je uit op je omgeving. Kenmerken als reiziger-gedreven, betrouwbaar, dienstverlenend, probleemoplossend vermogen, stressbestendig, kwaliteit gericht en integer, zijn sleutelwoorden. Je kunt makkelijk verbanden leggen, kunt hierop volgend verbetervoorstellen doen t.b.v. verhoging reizigerstevredenheid en kwaliteit van de dienstverlening.
In de communicatie ben je in staat goed te luisteren, je in te leven in de reiziger en je zowel mondeling als schriftelijk goed uit te drukken. Ook beheers je de Engelse taal goed. Je kunt goed werken met alle gangbare Windows Office pakketten en heb je kennis en ervaring met klantregistratiesystemen en/of financiële systemen (pre is Trinicom en Amyyon). Als medewerker klantenservice beschik je ook over de volgende competenties:
• Flexibiliteit
• Stressbestendigheid
• Klantgericht
• Oplossingsgericht
• Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid
• Samenwerken
• Verantwoordelijk
• Nieuwsgierigheid
• Resultaatgerichtheid

Extra informatie

Standplaats

Amsterdam
Aanvraagnummer
418
Startdatum:
2016-10-31
Verwachte einddatum
2016-12-31
Aantal uur per week:
32-36
Uurtarief
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
2016-10-14
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen

Aanvullende informatie

Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met Wendy van Ooijen Als u geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij u van harte uit een aanbieding te verzorgen via het onderstaand aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2016-10-12 07:48:33

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden