Senior interim medewerker Klantenservice
Functie omschrijving
Als tijdelijk medewerker Klantenservice ben jij verantwoordelijk voor het beantwoorden van telefonische vragen over jaarabonnementen en het abonnementsproces van onze zakelijk klanten. Je beoordeelt vragen en verricht zo nodig onderzoek in de bijbehorende administratieve systemen en informeert en adviseert de reiziger over de bevindingen. Als medewerker Klantenservice zorg je ervoor dat alle binnenkomende vragen, klachten en mutaties vast worden gelegd in de daarvoor beschikbare administratieve systemen en bewaak je termijnen en het proces van afdoening en kun je hiervan overzichten genereren vanuit het systeem. Je legt functioneel verantwoording af aan de 1e medewerker Klantenservice en rapporteert hiërarchisch aan de teammanager Klantenservice.
Functie eisen
Je bent minimaal in het bezit van een relevante afgeronde MBO opleiding (niveau 4) en je hebt ervaring met zakelijk klantcontact met name telefonisch. Ervaring binnen een frontoffice is een must en je hebt affiniteit met vervoer. Je bent een enthousiaste, optimistische en energieke persoonlijkheid en dit straal je uit op je omgeving. Kenmerken als reiziger-gedreven, betrouwbaar, dienstverlenend, probleemoplossend vermogen, stressbestendig, kwaliteit gericht en integer, zijn sleutelwoorden. Je kunt makkelijk verbanden leggen, kunt hierop volgend verbetervoorstellen doen t.b.v. verhoging reizigerstevredenheid en kwaliteit van de dienstverlening.
In de communicatie ben je in staat goed te luisteren, je in te leven in de reiziger en je zowel mondeling als schriftelijk goed uit te drukken. Ook beheers je de Engelse taal goed. Je kunt goed werken met alle gangbare Windows Office pakketten en heb je kennis en ervaring met klantregistratiesystemen en/of financiële systemen (pre is Trinicom en Amyyon). Als medewerker klantenservice beschik je ook over de volgende competenties:
• Flexibiliteit
• Stressbestendigheid
• Klantgericht
• Oplossingsgericht
• Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid
• Samenwerken
• Verantwoordelijk
• Nieuwsgierigheid
• Resultaatgerichtheid
Extra informatie
- Standplaats
-
Amsterdam
- Aanvraagnummer
- 418
- Startdatum:
- 2016-10-31
- Verwachte einddatum
- 2016-12-31
- Aantal uur per week:
- 32-36
- Uurtarief
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 2016-10-14
- Contactpersoon Quest4:
- Wendy van Ooijen
Aanvullende informatie
Geplaatst op 2016-10-12 07:48:33