Senior Interim Afdelingshoofd HRM
Functie omschrijving
De afdeling Human Resource management bestaat uit zelfstandige en professionele medewerkers die werkzaam zijn binnen de verschillende HR-disciplines die in de afdeling zijn vertegenwoordigd. Denk hierbij aan HR- advies, HR-administratie, Rechtspositie, Verzuim en Arbo.
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden van het interim afdelingshoofd HRM bestaan uit o.a.:
(Op inspirerende wijze) aansturen van medewerkers Human Resource Management. Ontwikkeling naar een zelfbewuste businesspartner die strategisch adviseert en invulling kan geven aan de operationalisering van organisatievisie op het gebied van HR-management en talentontwikkeling (Rol en plek van de afdeling vragen aandacht).
Met een scherpe blik op in- en uitbesteden van taken binnen de afdeling en adviseren van de directie over de toekomstige inrichting van de HR-organisatie
Alle voorkomende personele aangelegenheden
Lid MT
Bij afronding van de interim opdracht een advies aan de directie opleveren ten aanzien van de structurele invulling van de functie van afdelingshoofd HRM in het licht van de gestelde ambities en doelstellingen.
Functie eisen
- HBO of WO werk- en denkniveau door middel van een afgeronde opleiding in de richting van Human resources
- Minimaal 4 jaar aantoonbare leidinggevende ervaring binnen HRM
- Het vermogen om te kunnen balanceren tussen een lange termijn visie en een hands-on mentaliteit passend bij de ontwikkel- en veranderopgave van de organisatie.
- Een inspirerende persoonlijkheid
- Je bent gedreven, ondernemend, een teamplayer en wekt vertrouwen
Extra informatie
- Standplaats
-
Gouda
- Aanvraagnummer
- 407
- Startdatum:
- 2016-11-01
- Verwachte einddatum
- 2017-03-31
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief
- €
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 2016-10-06
- Contactpersoon Quest4:
- Winhold Bartelink
Aanvullende informatie
Geplaatst op 2016-10-05 08:36:14