Inkoopadviseur | Apeldoorn

Sorry, deze opdracht voor Inkoopadviseur is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Apeldoorn
Aanvraagnummer:
A2023-653
Startdatum:
01-07-2023
Verwachte einddatum:
30-06-2024 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
12-05-2023 10:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Inkoopadviseur

Wij zijn namens onze klant op zoek naar een Inkoopadviseur op basis van 36 uur.

De klant registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Het team Inkoop en Contractmanagement is op zoek naar twee Senior Inkoopadviseurs met ervaring op gebied van IT diensten.

Onze klant koopt diverse diensten en producten (IT, Facilitair en HR) voor de uitvoering van de primaire en secundaire activiteiten. De afdeling Inkoop speelt een belangrijke rol in deze processen. Het is een voor alle betrokkenen zichtbare afdeling die staat voor doel- en rechtmatige inkopen, resultaten meetbaar maakt en gekenmerkt wordt door ambitie, beweging en professionaliteit.

Een Inkoopadviseur behandelt (Europese) aanbestedingsvraagstukken met kennis van zaken en heeft oog voor de integrale kosten. Verder is de Inkoopadviseur een sparringpartner voor collega’s en stakeholders binnen de eigen inkoopportefeuille. Als Inkoopadviseur ben je werkzaam op de afdeling Inkoop Services van de directie Control en Financiën. Het team bestaat uit gedreven collega’s die werken in een open sfeer. Gezamenlijk is het team verantwoordelijk voor het inkoopbeleid, de uitvoering van inkoopprocessen, deskundig inkoopadvies, uitvoering van (Europese) aanbestedingen en het leveranciersmanagement binnen het Kadaster.

Opdrachtomschrijving
Onze klant heeft door verhoogde werkdruk behoefte aan capaciteit op gebied van Inkoopadvies met specifieke ervaring op het gebied van IT. De afdeling Inkoop en Contractmanagement valt onder de directie Finance & Control. Je bent een sparringpartner en adviseur en begeleidt inkooptrajecten. Het gaat om (Europese) aanbestedingen op het gebied van IT (SaaS-diensten, software w.o. geo, hardware, cloud, aanbestedingen n.a.v. verkaveling van een groot outsourcingscontract,  etc.).

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn

  • Het professioneel begeleiden van (Europese) aanbestedingen en meervoudig onderhandse aanvragen;
  • Het opstellen van aanbestedingsdocumenten ten behoeve van de hiervoor genoemde (Europese) meervoudig onderhandse aanbestedingen en minicompetities;
  • Het (strategisch) adviseren van opdrachtgevers.

Eisen en wensen voor de functie Inkoopadviseur

Harde eisen:

  • Verplichte opgave van uw gewaarmerkte KVK-uittreksel;
  • Academisch werk en denkniveau;
  • Afgeronde HBO-opleiding of hoger;
  • Afgeronde opleiding NEVI I en II, Conducto beginners en gevorderden of gelijkwaardig;
  • Minimaal 3 jaar recente werkervaring op het gebied van Europees aanbesteden;
  • Minimaal 3 jaar recente ervaring binnen een organisatie v in de publieke sector en/of semioverheid;
  • Aantoonbare ervaring met het begeleiden van (complexe) inkooptrajecten;
  • Aantoonbare kennis en ervaring met het inkopen van IT;
  • Competenties: Resultaatgericht; • Helicopterview; • Adviesvaardigheid; • Overtuigingskracht; • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk; • Klantgericht; • Kwaliteitsgericht; • Proactief en initiatiefrijk; • Zelfstandig; • Flexibel.

Wensen:

  • U geeft een beschrijving van aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren werkzaamheden voor een inkooptraject. Beschrijf tevens wat voor u de kritische succesfactoren voor deze rol zijn;
  • U beschrijft 2 cruciale knelpunten (max. 300 woorden) die zich vaak voor doen in dit soort inkooptrajecten / opdrachten en geeft hierbij aan hoe u deze oplost (zie ook opdracht- en projectomschrijving en verantwoordelijkheden);
  • U toont duidelijk aan (max. 300 woorden) welke wijze de door u geleverde expertise en competenties binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook opdracht- en projectomschrijving en verantwoordelijkheden).

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2023-05-02 10:31:55

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden