Inkoopadviseur 2x | Apeldoorn
Sorry, deze opdracht voor Inkoopadviseur 2x is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Apeldoorn
- Aanvraagnummer:
- A2023-713
- Startdatum:
- 03-07-2023
- Verwachte einddatum:
- 30-06-2024 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Indicatie uurtarief:
n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 19-05-2023 12:00
- Contactpersoon Quest4:
- Remco Blommesteijn
- Telefoonnummer:
- 06-11355233
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Inkoopadviseur 2x
Wij zijn voor een klant op zoek naar 2 Inkoopadviseurs op basis van 36 uur per week.
De organisatie heeft door verhoogde werkdruk behoefte aan capaciteit op gebied van Inkoopadvies met specifieke ervaring op het gebied van IT. De afdeling Inkoop en Contractmanagement valt onder de directie Finance & Control. Je bent een sparringpartner en adviseur en begeleidt inkooptrajecten. Het gaat om (Europese) aanbestedingen op het gebied van IT (SaaS-diensten, software w.o. geo, hardware, cloud, aanbestedingen n.a.v. verkaveling van een groot outsourcingscontract, etc.).
Werkzaamheden:
- Het professioneel begeleiden van (Europese) aanbestedingen en meervoudig onderhandse aanvragen;
- Het opstellen van aanbestedingsdocumenten ten behoeve van de hiervoor genoemde (Europese) meervoudig onderhandse aanbestedingen en minicompetities;
- Het (strategisch) adviseren van opdrachtgevers.
Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht te werk wordt gesteld:
Het team Inkoop en Contractmanagement is op zoek naar twee Senior Inkoopadviseurs met ervaring op gebied van IT diensten.
De organisatie koopt diverse diensten en producten (IT, Facilitair en HR) voor de uitvoering van de primaire en secundaire activiteiten. De afdeling Inkoop speelt een belangrijke rol in deze processen. Het is een voor alle betrokkenen zichtbare afdeling die staat voor doel- en rechtmatige inkopen, resultaten meetbaar maakt en gekenmerkt wordt door ambitie, beweging en professionaliteit.
Een Inkoopadviseur behandelt (Europese) aanbestedingsvraagstukken met kennis van zaken en heeft oog voor de integrale kosten. Verder is de Inkoopadviseur een sparringpartner voor collega’s en stakeholders binnen de eigen inkoopportefeuille. Als Inkoopadviseur ben je werkzaam op de afdeling Inkoop Services van de directie Control en Financiën. Het team bestaat uit gedreven collega’s die werken in een open sfeer. Gezamenlijk is het team verantwoordelijk voor het inkoopbeleid, de uitvoering van inkoopprocessen, deskundig inkoopadvies, uitvoering van (Europese) aanbestedingen en het leveranciersmanagement binnen de organisatie.
Eisen en wensen voor de functie Inkoopadviseur 2x
Harde eisen:
- Academisch werk en denkniveau;
- Afgeronde HBO-opleiding of hoger;
- Afgeronde opleiding NEVI I en II, Conducto beginners en gevorderden of gelijkwaardig;
- Minimaal 3 jaar recente werkervaring op het gebied van Europees aanbesteden;
- Minimaal 3 jaar recente ervaring binnen een organisatie v in de publieke sector en/of semioverheid;
- Aantoonbare ervaring met het begeleiden van (complexe) inkooptrajecten;
- Aantoonbare kennis en ervaring met het inkopen van IT;
- Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: – Resultaatgericht; – Helicopterview; – Adviesvaardigheid; – Overtuigingskracht; – Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk; – Klantgericht; – Kwaliteitsgericht; – Proactief en initiatiefrijk; – Zelfstandig; – Flexibel.
Wensen:
- U geeft een beschrijving van aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren werkzaamheden voor een inkooptraject. Beschrijf tevens wat voor u de kritische succesfactoren voor deze rol zijn. 40% (Beoordeling: De mate waarin de beschrijving van aanpak aansluit bij de wensen van de organisatie)
- U toont duidelijk aan (max. 300 woorden) welke wijze de door u geleverde expertise en competenties binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook opdracht- en projectomschrijving en verantwoordelijkheden). 30% (Beoordeling: De mate waarin de knelpunten relevant zijn en de oplossingen aansluiten bij de wensen van de organisatie).
- U beschrijft 2 cruciale knelpunten (max. 300 woorden) die zich vaak voor doen in dit soort inkooptrajecten / opdrachten en geeft hierbij aan hoe u deze oplost (zie ook opdracht- en projectomschrijving en verantwoordelijkheden). 30 % (Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van de organisatie en de geschetste situatie hoe hoger de score).
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden plaats op 25 mei aanstaande. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-05-11 07:21:25