Inkoop adviseur IT | Amstelveen

Sorry, deze opdracht voor Inkoop adviseur IT is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amstelveen
Aanvraagnummer:
A2023-311
Startdatum:
16-03-2023
Verwachte einddatum:
01-09-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
08-03-2023 12:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Inkoop adviseur IT

Wij zijn namens SVB op zoek naar een Inkoop adviseur IT op basis van 36 uur.

Als Inkoopadviseur IT
Beweeg jij tussen de rol van strategisch adviseur en sparringpartner, en die van uitvoerder. Ben jij eindverantwoordelijk voor de totale regie van (diverse) complexe (Europese) IT aanbestedingstrajecten en onderhandse aanbestedingsprocessen met een grote business impact (maatschappelijk, politiek, bestuurlijk en bedrijfsproces risico) binnen en buiten de kaders van het inkoopbeleid. Zorg jij voor de vertaling van SVB bedrijfsdoelstellingen naar concrete beleidslijnen en/of innovatie/verbeteringstrajecten en daarmee de (door)ontwikkeling van beleid t.b.v. inkoop en (Europese) aanbestedingen. Volg en vertaal jij relevante externe ontwikkelingen op het gebied van wet- en regelgeving naar het (inkoop)beleid van de SVB. Ben jij in staat om continue het inkoopproces te analyseren en te optimaliseren, om waar mogelijk kostenbesparingen en efficiencyslagen in beleid en processen door te voeren. Dat je daarmee soms ook met je ‘voeten in de klei staat’ is voor jou geen probleem.

Eisen en wensen voor de functie Inkoop adviseur IT

Harde eisen:

  • Een afgeronde HBO- of WO-opleiding, bij voorkeur aangevuld met Nevi of een andere relevante inkoopopleiding;
  • Minimaal vijf jaar soortgelijke en daarmee relevante werkervaring met een bewezen track record op inkoop en (Europese) aanbestedingstrajecten vanuit een interimrol in het IT landschap;
  • Aantoonbare ervaring met regie en begeleiding van (Europese) aanbestedingen;
  • Kennis van de publieke sector is een pré.

Wensen:

  • Een echte proactieve, klant- en resultaatgerichte interimprofessional met realisatiekracht;
  • Een professional die op alle niveaus contact maakt, de juiste vragen kan stellen en pro-actief signaleert;
  • Ook ben je zelfsturend, organistiesensitief, integer, dienstverlenend en accuraat. Kwaliteiten die je in wilt zetten om een positieve businessimpact te hebben.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2023-03-08 09:30:46

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden