Informatiemanager | Arnhem
Sorry, deze opdracht voor Informatiemanager is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Arnhem
- Aanvraagnummer:
- A2023-249
- Startdatum:
- 01-04-2023
- Verwachte einddatum:
- 31-07-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 32-36
- Indicatie uurtarief:
€ 121,00
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 06-03-2023 08:00
- Contactpersoon Quest4:
- Remco Blommesteijn
- Telefoonnummer:
- 06-11355233
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Informatiemanager
Wij zijn voor een klant op zoek naar een Senior informatiemanager op basis van 32-36 per week.
De organisatie hecht een groot belang voor het behalen van de successen om in deze tijd van forse ontwikkelingen en complexiteit de Informatiefunctie verregaand te professionaliseren. De maatschappelijke en technologische ontwikkelingen gaan met een immense snelheid en dat vraagt vooral op het Informatiedomein alle aandacht om te kunnen aanhaken, snel te schakelen en gericht te adviseren. Informatiemanagers van de Afdeling Informatie zijn de spin in het web om deze ontwikkelingen af te stemmen tussen business en IT.
Door uitval van een medewerker zoeken we op korte termijn een informatiemanager die vooral ingezet kan worden op de thema’s “Digitale werkplek” en “Veiligheid en openbare orde”.
Verantwoordelijkheden:
Er liggen een aantal concrete op te pakken (deels al lopende) activiteiten/zaken:
- Meenemen business (adoptie) in de migratie van vaste telefonie naar Teams-omgeving in een al lopend project;
- Meenemen business (adoptie) in de migratie naar Sharepoint in een al lopend project;
- Informatieplanning bij afdeling Veiligheid. Afstemmen met en opzetten planning realisatie informatiebehoefte van de afdeling Veiligheid;
- Applicatieselectie voor kernactiviteiten bij Afdeling Veiligheid;
- Vasstellen behoefte en deelnemen in de werkzaamheden voor de aanbesteding vervanging van camera’s in de stad.
Eisen en wensen voor de functie Informatiemanager
Harde eisen:
- Opleiding (minimale opleiding): HBO+ werk- en denkniveau. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd;
- Gevraagde werkervaring: Minimaal 2 jaar ervaring als informatiemanager in een gemeentelijke organisatie. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj);
- Vereiste (gedragscompetenties en vaardigheden: Planmatig en resultaatgericht werken. Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden.
Wensen:
- Opleiding (minimale opleiding): Een opleidingsachtergrond in bestuurlijke informatiekunde, informatica of een bedrijfskundige achtergrond. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten;
- Minimale werkervaring: Minimaal 5 jaar (werk)ervaring in de rol van informatiemanager in een gemeentelijke context. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten;
- Wens 3. Minimale werkervaring: Aantoonbare werkervaring als projectleider en in staat de leiding te nemen en te sturen op voortgang en kwaliteit. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten;
- Ervaring met stakeholdermanagement: Verbinding houden en aangehaakt blijven bij stakeholders. Denken in kansen en mogelijkheden in plaats van problemen. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven.
De selectiegesprekken vinden plaats in de week van 13 maart via Teams of fysiek op locatie.. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-02-22 14:33:10