Informatiemanagement adviseur / ICT projectleider | Maashorst

Sorry, deze opdracht voor Informatiemanagement adviseur / ICT projectleider is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Maashorst
Aanvraagnummer:
A2023-895
Startdatum:
01-07-2023
Verwachte einddatum:
31-12-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
16-36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
16-06-2023 09:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Informatiemanagement adviseur / ICT projectleider

Wij zijn namens onze klant op zoek naar een Informatiemanagement adviseur / ICT projectleider op basis van 16-36 uur.

Onze klant is op zoek naar een Senior Informatiemanager om het informatiemanagement binnen de gemeente te versterken. Het doel van deze inhuuropdracht is het doorontwikkelen van de informatievoorziening. Daarbij hanteer je een planmatige of agile aanpak en zul je ook diverse informatievoorzieningsprojecten leiden.

  • Projectleiding van diverse informatievoorzieningsprojecten binnen de gemeente en het bewaken van de voortgang hiervan.
  • Implementeren en doorontwikkelen van informatiebeleid.
  • Adviseren van het bestuur, directie en management over informatiemanagementmogelijkheden en -ontwikkelingen.
  • Toepassen en uitdragen van wet- en regelgeving omtrent informatiemanagement, privacy en informatieveiligheid.
  • Samenwerken met interne en externe stakeholders, zoals andere teams, externe leveranciers en overheidsinstanties.

Je bent onder andere verantwoordelijk voor het lopend project op het gebied van printers en scanners. Het project omvat onder andere:

  • Aanschaf en implementatie van printservices ter verbetering van de informatievoorziening en gebruikersgemak;
  • Beleggen van beheertaken rondom printers- en scanners;
  • Centraliseren van de printbudgetten;
  • Opstellen van beleid rondom printers- en scanners;
  • Formeren en aansturen projectgroep;

Ook ervaring als strategisch informatiemanager? Dat is een pré.

Jouw competenties:

  • Je beschikt over een flinke dosis eigenaarschap, je bent ondernemend, leergierig en toont initiatief.
  • Je bent communicatief vaardig, sociaal, representatief en flexibel.
  • Je kunt goed zelfstandig werken, je bent deskundig en betrouwbaar.
  • Je bent resultaatgericht en in staat vooruit te kijken en te anticiperen waar nodig
  • Je hebt een proactieve en resultaatgerichte werkhouding

Wat breng je mee:

  • Minimaal een afgeronde HBO/WO-opleiding in de richting van informatiemanagement, bedrijfskunde of vergelijkbaar.
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen de publieke sector.
  • Brede kennis van en ervaring met informatiemanagement, ICT-systemen en -processen.
  • Bekendheid met wet- en regelgeving op het gebied van informatiebeveiliging en privacy.
  • Sterke analytische en conceptuele vaardigheden.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om te adviseren en te overtuigen.

Eisen en wensen voor de functie Informatiemanagement adviseur / ICT projectleider

Harde eisen:

  • Minimaal 3 dagen per week beschikbaar, waarvan 2 dagen per week op locatie (Minimaal 16 uur per week beschikbaar verdeeld over 3 dagen. Waarvan minimaal 2 dagen per week op locatie);
  • Minimaal HBO Opleiding óf werk- en denkniveau (De kandidaat heeft aantoonbare opleidingen op HBO niveau óf tenminste 5 jaar een functie gewaardeerd op HBO niveau uitgevoerd)
  • Minimaal 5 jaar ervaring als informatiemanager.

Wensen:

  • Ervaring bij gemeente als projectleider op gebied van informatiemanagement (2 jaar ervaring (5 %), 3 jaar ervaring (8 %), 5 jaar ervaring (10 %)(35%);
  • Ervaring bij gemeente als projectleider op het gebied van ICT (Technisch)(1 jaar ervaring (2 %), 2 jaar ervaring (3 %), 3 jaar ervaring (5 %)(10%);
  • Ervaring bij gemeente als verandermanager of organisatieontwikkeling (Betreft het succesvol implementeren van processen, procedures inclusief adoptie. Dit blijkt uit de CV. (1 jaar ervaring (3 %), 3 jaar ervaring (5 %)(5%));
  • Ervaring bij gemeente als senior of strategisch informatiemanager (3 jaar ervaring (15 %), 5 jaar ervaring (20 %)(5%).

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op 23 en 26 juni. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2023-06-12 09:32:56

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden