Incident Management | Assen
Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Medior
- Standplaats:
-
Assen
- Aanvraagnummer:
- A2022-1185
- Startdatum:
- 28-11-2022
- Verwachte einddatum:
- 01-05-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief:
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 16-11-2022 12:00
- Contactpersoon Quest4:
- Winhold Bartelink
- Telefoonnummer:
- 06 – 46 12 98 22
Functieomschrijving Incident Management
Wij zijn namens Dictu op zoek naar een Incident Management op basis van 36 uur.
Je wordt onderdeel van het Incidentmanagement team en samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het coördineren van verschillende prio-incidenten. Je maakt onderdeel uit van een team procescoördinatoren met een verantwoordelijkheid voor de consignatiedienst
- Bewaken van de correctheid, volledigheid en actualiteit van tickets en bijbehorende communicatie;
- Sturen op afhandeling van de tickets conform (proces)afspraken, zoals prioriteit en planning;
- Alloceren van activiteiten van een ticket;
- Evalueren en reviewen van afgehandelde tickets;
- Escaleren bij het operationele management wanneer afspraken over tickets of bijbehorende activiteiten niet gehaald dreigen te worden. Ook een pro-actieve bijdrage aan het verbeteren van de processen is een onderdeel van deze opdracht
Achtergrond:
Wij ondersteunen beheerders door incidenten te coördineren. Bij hoge prioriteit incidenten brengen we oplosgroepen met elkaar in contact, zien er op toe dat er een goede overdracht plaatsvindt, werkafspraken worden gevolgd, behouden focus en zorgen dat resources worden vrijgemaakt wanneer dat nodig is. Het Incident Management proces is erop gericht deze afwijking van het afgesproken serviceniveau zo snel mogelijk weer te herstellen. Betreft een vervanging van een vertrekkende medewerker.
Organisatie:
DICTU levert ICT en digitale diensten voor EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatiedoelen van haar opdrachtgevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart.
Eisen en wensen voor de functie Incident Management
Harde eisen:
- ITIL, Agile, MBO ICT beheer;
- HBO werk- en denkniveau (4 Jaar);
- Werkervaring in Incidentcoördinatie en/of Servicedesk (4 Jaar);
- TOPdesk (1 Jaar);
- Agile werken en DevOps (1 Jaar).
Wensen:
- Ervaring met Incident Management;
- Werken onder druk / procesmatig werken;
- Communicatief (informerend) / tactvol / klantgericht;
- Microsoft Office;
- Teamspeler gericht op samenwerking in een veranderende organisatie;
- Zelfstandig werkend, stevig in de schoenen staand;
- Assertief, toont initiatief en ondernemend binnen de kaders;
- Organisatie sensitief;
- Buiten kantoortijden werkzaam, t.b.v. consignatiediensten;
- Deels op werklocatie en deels thuiswerken. Bereid om op standplaats Assen en Den Haag te werken.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden plaats op 24 november. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2022-11-14 10:20:11