ICT Servicedesk medewerker 5 FTE | Soesterberg
Functie omschrijving
Informatie over de opdracht:
Servicedesk medewerker verleent eerste- en tweedelijnsondersteuning en verzorgt de registratie en bewaking van calls.
Samen met je collega’s ben jij erop gericht om zoveel mogelijk calls in de eerste en tweede lijn af te handelen. Daarvoor denk en werk je oplossingsgericht en durf je verantwoordelijkheid te nemen.
Functie eisen
• Je hebt hbo-niveau en minimaal een mbo-diploma in de richting ICT.
• Je hebt kennis van ITIL en bent bij voorkeur ITIL Foundation-gecertificeerd.
• Je beschikt over de certificeringen ASL Foundation en Microsoft Certified IT Professional.
• Ervaring binnen de DJI is een pré.
• Je bent communicatief sterk en legt makkelijk contact.
• Je bent stressbestendig, oplossingsgericht, proactief en beschikt over een goed analytisch denkvermogen.
• Je bent klantvriendelijk en servicegericht.
• Je bent initiatiefrijk en goed in timemanagement.
• Je bent integer en kunt goed luisteren.
• Je kunt goed samenwerken, en plannen en organiseren.
• Je bent besluitvaardig en beschikt over aanpassingsvermogen en prestatiemotivatie
Extra informatie
- Standplaats
-
Soesterberg
- Aanvraagnummer
- 1367
- Startdatum:
- 01-11-2017
- Verwachte einddatum
- 01-02-2018
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 30-10-2017 09:00
- Contactpersoon Quest4:
- Wendy van Ooijen
Aanvullende informatie
CV in het Nederlands en max 5 pagina’s
Een VOG procedure maakt deel uit van de selectieprocedure,
DJI vergoedt geen reis- en verblijfskosten, ook geen dienstreizen.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06-29985899. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2017-10-26 11:42:01