ICT Medewerker Helpdesk | Den Haag
Sorry, deze opdracht voor ICT Medewerker Helpdesk is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Medior
- Standplaats:
-
Den Haag
- Aanvraagnummer:
- A2023-1542
- Startdatum:
- 01-12-2023
- Verwachte einddatum:
- 30-11-2024 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Indicatie uurtarief:
n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 21-11-2023 12:59
- Contactpersoon Quest4:
- Fulko van der Meulen
- Telefoonnummer:
- 06-53719004
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving ICT Medewerker Helpdesk
Wil jij graag werken in een ICT team dat volop in ontwikkeling is bij een organisatie met maatschappelijke relevantie? Vind je het leuk om onderdeel te zijn van een team waar hard werken en plezier heel goed samen gaan? Dan is de vacature van ICT Servicedesk Medewerker bij de Autoriteit Consument & Markt (ACM) echt iets voor jou!
Wat ga je doen?
Als ICT Servicedesk Medewerker ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor een goede eerstelijns ondersteuning van de ICT voorzieningen bij de ACM. Deze ondersteuning reikt verder dan alleen telefonische ondersteuning. Het betreft ook de uitgifte van- en begeleiding bij alle ICT middelen die aan de ACM medewerkers worden verstrekt. Je staat bij de ACM in nauw contact met de gebruikers en daarom streven we naar een ‘skilled servicedesk’ waarbij de collega’s zo direct mogelijk geholpen worden bij de meest uiteenlopende vragen.
Je werkzaamheden bestaan concreet uit:
– Het verzorgen van eerstelijns support op de ICT middelen, waarbij je jouw kennis van de verschillende producten goed weet in te zetten om gebruikers te helpen met hun vragen;
– Uitgifte van ICT middelen aan gebruikers en het voorbereiden en administreren ervan;
– Ondersteuning geven bij het gebruik en uitbreiding van AV-middelen (o.a. videoconference en audio-opnamen).
Afhankelijk van jouw kennis en ervaring, kan dit takenpakket verder worden uitgebreid met:
– Het actualiseren van handleidingen en instructies voor gebruikers waarbij de ervaring vanuit de eerstelijns support meegenomen wordt;
– Het meewerken aan projecten, zoals migraties naar nieuwe versies van apparatuur en software;
Samen met het team ben je bezig met het optimaliseren van de dienstverlening naar je interne klant. Vanuit het contact met de gebruikers draag je met je collega’s verbetervoorstellen aan voor de ICT voorzieningen. Je houdt de documentatie, instructies, procedures en kennis continue up-to-date.
Bij het team ICT Beheer staat teamwerk voorop en vervangen collega’s elkaar bij afwezigheid.
Achtergrond:
Doordat de ACM organisatie groeit is er voor het cluster Helpdesk & Support binnen het team ICT Beheer veel extra werk. Daarom zijn wij op zoek naar versterking voor de helpdesk. De gevraagde capaciteit zal helpen dit extra werk op te vangen.
Organisatie:
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) is een toezichthouder en in 2013 ontstaan uit een fusie tussen De Consumentenautoriteit, Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) en de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA). ACM ziet erop toe dat bedrijven eerlijk concurreren en beschermt consumentenbelangen. Het is onze missie kansen en keuzes voor bedrijven en consumenten te bevorderen. Dit doen we door probleemoplossend te werken. ACM is een zelfstandig bestuursorgaan en komt onafhankelijk en zelfstandig tot besluiten. Het Ministerie van Economische Zaken is politiek verantwoordelijk voor het beleid en de wetgeving en bepaalt de kaders waarbinnen ACM opereert. Wij maken ons met ruim 520 collega’s op onafhankelijke en professionele wijze sterk voor consumenten en bedrijven. We zijn een platte, overzichtelijke organisatie met acht directies, te weten: Mededinging, Consumenten, Energie, Telecom Vervoer en Post, Juridische Zaken, het Economisch Bureau, Bedrijfsvoering en Bestuur Beleid en Communicatie.
Eisen en wensen voor de functie ICT Medewerker Helpdesk
- Afgeronde MBO opleiding in een ICT richting
- ITIL Foundation
- Goede communicatieve vaardigheden en Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Je hebt basiskennis van Windows 10, Office 365, Active Directory, Citrix VDI omgeving, RES Workspace Manager, iOS en Mobile Iron
- Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
- Minimaal 2 jaarErvaring met helpdeskregistratiesystemen zoals TOPdesk
- Ervaring met het opstellen van handleidingen en instructies voor gebruikers
Competenties:
- Servicegericht
- Luisteren
- Pro actief
- Klantgericht
- Oplossingsgericht
- Flexibel
- Echte teamplayer
Aanvullende informatie
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Fulko van der Meulen bereikbaar op het nummer: 06-53719004. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-11-20 09:40:23