I-GO beheerder | Ede
Sorry, deze opdracht voor I-GO beheerder is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Ede
- Aanvraagnummer:
- A2023-464
- Startdatum:
- 01-05-2023
- Verwachte einddatum:
- 31-12-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 40
- Indicatie uurtarief:
n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 12-04-2023 12:00
- Contactpersoon Quest4:
- Winhold Bartelink
- Telefoonnummer:
- 06 – 46 12 98 22
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving I-GO beheerder
Wij zijn namens onze klant op zoek naar een I-GO Beheerder op basis van 40 uur.
Onze klanten hebben een gezamenlijke informatievoorziening in beheer (I-GO). Hiermee willen de diensten drie doelen bereiken: kwaliteitsverbetering van gegevens, verbetering van de onderlinge en externe gegevensuitwisseling en kostenbesparing. I-GO bestaat uit een basisvoorziening waar alle Omgevingsdiensten aan mee doen en een deel waar een beperkt aantal diensten in samenwerken, I-GO+. Met I-GO zijn gegevensdefinities gestandaardiseerd, worden gegevens in een gezamenlijk gegevensmagazijn opgeslagen, op kwaliteit getoetst (‘gewassen’), aan andere toezichtorganisaties beschikbaar gesteld en gepresenteerd in een publieke geoviewer. Binnen I-GO + is een niet-publieke viewer beschikbaar en worden documenten raadpleegbaar gemaakt voor partners.
Voor I-GO en I-GO+ zijn we op zoek naar een beheerder. Als beheerder ben je verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de gezamenlijke informatievoorziening en draag je zorg voor de gegevenslevering aan externe partijen zoals Inspectieview en kaartlagen. In de functie wordt relatie-, contract-, functioneel- en technisch beheer gecombineerd. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de leveranciers en gebruikers van de producten en diensten van I-GO en I-GO+. Je hebt een actieve rol in projecten die verband houden met de gezamenlijke informatievoorziening. Hiervoor kan het nodig zijn dat je incidenteel werkt op een andere locatie.
Daarnaast zorg je voor de doorontwikkeling en beheer van het risico gestuurd toezicht model. Je werkzaamheden omvatten o.a.:
- mede ontwikkelen van het theoretische model
- overleggen met externe partijen over verkrijgen van data
- koppelen van databronnen
- ontwikkelen van diverse analyses (queries)
- (door)ontwikkelen van het dashboard (in PowerBI)
Dit model wordt gebruikt door de Omgevingsdienst de Vallei.
Eisen en wensen voor de functie I-GO beheerder
Harde eisen:
- Ervaring (minimaal 3 jaar) in een vergelijkbare functie bij een omgevingsdienst;
- Ervaring (minimaal 5 jaar) in automatiserings- en informatievoorzieningprojecten;
- HBO/WO werk- en denkniveau;
- Kennis van en ervaring met de volgende onderwerpen: -Data-analyse; -PowerBI; -ETL tools (Easymorph pré); -Geo-informatie systemen; -Azure platform; – Databases (Mssql, PostGreSQL); -Windows 2016 en Linux; -Scripting (Powershell/Python pré).
Wensen:
- Actiegericht, oplossingsgericht, out-of-the-box denkend (35%);
- Communicatief vaardig (35%);
- In staat om zelfstandig en in samenwerking met collega’s en leveranciers tot resultaat te komen (30%).
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-04-04 07:57:20