HR medewerker Arbeidsvoorwaarden & Arbeidsverhoudingen | Hoofddorp en thuis
Sorry, deze opdracht voor HR medewerker Arbeidsvoorwaarden & Arbeidsverhoudingen is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Hoofddorp en thuis
- Aanvraagnummer:
- A2023-142
- Startdatum:
- 01-03-2023
- Verwachte einddatum:
- 31-08-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 24 uur
- Indicatie uurtarief:
€ 57,50
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 07-02-2023 14:00
- Contactpersoon Quest4:
- Winhold Bartelink
- Telefoonnummer:
- 06 – 46 12 98 22
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving HR medewerker Arbeidsvoorwaarden & Arbeidsverhoudingen
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een interim – professional ter ondersteuning van haar team Arbeidsvoorwaarden & Arbeidsverhoudingen (AVAV). Het betreft een nieuwe functie binnen het team.
Kernactiviteiten
• Mede implementeren van nieuw HR beleid, -instrumenten en -regelingen. Bijv. de implementatie van het DI-budget of implementatie (nog te ontwikkelen) proces registratie vakbondsverlof.
• Bijdragen aan de ontwikkeling van een nieuw proces voor de registratie van uren vakbondsverlof. Hierin werk je samen met collega’s van de afdeling Planning.
• Voorstel (concept) schrijven over de indexatie van leasebedragen. Dit is een jaarlijks terugkerend proces. Hierbij kijk je o.a. naar de indexatiecijfers van het CBS en werk je samen met een collega van de afdeling Facilities.
• Helpen in de voorbereiding van overleggen met de medezeggenschap (OR) en vakbonden en in voorkomende gevallen deelnemen aan deze overleggen.
• Up-to-date houden van de personeelsgids (zoekt hierin samenwerking op met communicatie en collega’s die inhoudelijk deskundig zijn op de verschillende thema’s) en suggesties doen ter verbetering van de personeelsgids.
• Up-to-date houden informatie arbeidsvoorwaarden op intranet (bijv. toevoegen nieuwe functieprofielen, nieuwste cao, sociaal plan en personeelsgids uploaden) en verbeteringen doorvoeren.
• Concept-functieprofielen beoordelen op juistheid en uniformiteit en nieuwe functieprofielen archiveren (in Word en PDF).
• Opstellen (opzet) en/of aanpassen van presentaties over allerlei onderwerpen, bijv. over het functiehuid, de cao of flexibele arbeidsvoorwaarden.
• Opstellen van nieuwsberichten over bijvoorbeeld flexibele arbeidsvoorwaarden (fietsplan, verlofshop) en publicatie nieuwe personeelsgids in afstemming met collega’s uit jouw team en afdeling Communicatie.
• Vervullen van vraagbaakfunctie voor collega’s HR, medewerkers en derden; verstrekken van informatie over arbeidsvoorwaarden w.o. functieprofielen, cao en personeelsgids
• Finetunen van nieuwe notities en regelingen over bijvoorbeeld de fooien- of pauzeregeling op correctheid (bijv. juiste format e.d.).
• Opstellen van verslagen/actielijsten en (structurele en ad hoc) overzichten/rapportages in Excel en Word.
• Aanpassen schaalsalarissen in Excel.
• Bijhouden van de salarisverhogingen n.a.v. cao-afspraken.
Eisen en wensen voor de functie HR medewerker Arbeidsvoorwaarden & Arbeidsverhoudingen
Harde eisen:
- HBO opleiding op het gebied van Human Resources.
- Brede kennis van het Human Resources vakgebied.
- Affiniteit met beleid rondom arbeidsvoorwaarden.
- Relevante ervaring binnen de breedte van het Human Resources vakgebied.
- Nauwkeurig, planmatig, gestructureerd.
Wensen:
- Handigheid met Excel en PowerPoint.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden plaats op . Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-01-31 14:24:35