Helpdesk Medewerker W&I | Utrecht

Sorry, deze opdracht voor Helpdesk Medewerker W&I is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Utrecht
Aanvraagnummer:
A2023-1039
Startdatum:
14-08-2023
Verwachte einddatum:
31-12-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
32-36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
31-07-2023 08:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Helpdesk Medewerker W&I

Wij zijn voor onze klant op zoek naar een Helpdesk Medewerker W&I op basis van 32-36 uur per week. 

Voor de afdeling IPM bij Werk & Inkomen van de gemeente Utrecht zijn wij op zoek naar een enthousiaste Helpdesk Medewerker om ons team tijdelijk te versterken. In deze functie werk je samen met een leuk team van functioneel beheerders en ben je verantwoordelijk voor het aannemen van telefoongesprekken en het beantwoorden van meldingen via ons helpdesk systeem of via mail. Je bent het eerste aanspreekpunt voor gebruikers van de specifieke systemen van Werk & Inkomen die wij in Utrecht beheren.

Je bent als Helpdesk Medewerker het visitekaartje van de afdeling IPM met als doel om onze klanten vriendelijk en begripvol te woord te staan en het proces van incident oplossing binnen IPM soepel te laten verlopen.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Aannemen van telefoongesprekken en beantwoorden van berichten en e-mails van gebruikers met vragen of incidenten met betrekking tot onze systemen;
  • Zelfstandig oplossen van incidenten indien de oplossing voorhanden is;
  • Doorzetten van complexere incidenten naar de juiste oplosgroep, bestaande uit medewerkers van het functioneel beheerteam en externe softwareleveranciers;
  • Klantvriendelijk en servicegericht te woord staan van gebruikers om hen te helpen bij het oplossen van problemen;
  • Zorgvuldig en nauwkeurig vastleggen van meldingen (incidenten) in het systeem.

Eisen en wensen voor de functie Helpdesk Medewerker W&I

Harde eisen:

  • Je beschikt aantoonbaar over minimaal hbo- werkervaring en denkniveau;
  • In de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar ervaring als Helpdesk medewerker bij een grote complexe organisatie, vergelijkbaar als deze organisatie;
  • Kennis en/of ervaring met een ticketing systeem;
  • Bij voorkeur heb je aantoonbare ervaring met Topdesk;
  • Goede aantoonbare kennis en ervaring van Microsoft Teams en andere Microsoft-producten;
  • Klantvriendelijk en servicegericht met een sterk probleemoplossend vermogen;
  • Vermogen om meldingen nauwkeurig vast te leggen en te documenteren;
  • Teamspeler met het vermogen om effectief samen te werken met collega’s en externe partijen;
  • Affiniteit met IT en technische systemen, maar geen IT-expertise vereist;
  • Je bent: Een klantvriendelijke, proactieve, nauwkeurige en servicegerichte Helpdesk Medewerker.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op donderdag 3 augustus. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2023-07-20 13:09:56

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden