Senior Helpdesk medewerker 2e lijn | Venlo
Functie omschrijving
ICT-nml
In 2013 hebben de gemeenten Venlo, Roermond en Weert besloten samen te werken op het gebied van ICT. In dat kader is de werkorganisatie ICT-nml gevormd. De samenwerking is ontstaan vanuit het besef dat de bestaande organisaties steeds meer onder druk komen te staan om aan de ontwikkelingen in de techniek, de vragen, wensen en eisen van klanten, de toenemende complexiteit en het steeds groter wordende belang van beveiliging te kunnen voldoen. Het samenwerkingsverband ICT-nml regisseert, realiseert en beheert voor de deelnemende gemeenten ICT-voorzieningen en -ontwikkelingen voor wat betreft de technische infrastructuur tot en met de werkplek. Hierbij kijken wij doorlopend naar kwaliteit, kosten, kwetsbaarheid en klantgerichtheid.
ICT-nml is een no-nonsense organisatie en een aantrekkelijke werkgever die hoge kwaliteit en klanttevredenheid voorop stelt. De pijlers van onze organisatie zijn de vier kernwaarden: flexibiliteit, eenvoud, vertrouwen en passie. Zij vormen de basis van onze dienstverlening en geven richting aan de wijze waarop wij werken.
Het optreden als 2e lijn medewerker volgens ITIL specificaties waarbij onderstaande taken behoren:
- Te woord staan van klanten binnen de afgesproken kaders van de SLA ‘s:
- Het fungeren als aanmeld- en afmeldpunt voor ICT meldingen ;
- Registreert en classificeert meldingen, bewaakt de voortgang en afhandeling;
- Geeft ondersteuning bij meer gecompliceerde incidenten en lost incidenten op;
- Het uitvoeren van de 1e lijn overstijgende serviceverzoeken;
- Het verstrekken en innemen van ICT hulpmiddelen;
- Het verstrekken, wijzigen en intrekken van inlogaccounts en autorisaties;
- Het adviseren en ondersteunen van gebruikers en verstrekken van 1 lijn overstijgende ICT gerelateerde informatie;
- Het geven van instructies en ondersteuning voor PC-gebruik, algemeen netwerkgebruik en de (standaard)applicaties en het gebruik van vaste en mobiele telefoons en devices ;
- Het fysieke beheer van de werkplekken op de diverse locaties;
- Het borgen van documentatie en werkinstructies binnen de Servicedesk;
- Actualiseren van de CMDB
- 2e lijn incidenten en wijzigingen afhandelen;
- Bestellingen en goederenontvangst.
Functie eisen
- Mbo+/hbo -werk en denkniveau;
- Kennis en ervaring van ITIL-processen;
- De functie vraagt kennis en ervaring in projectmatig werken bij voorkeur middels Prince II.
- Op CV aantoonbare werkervaring met Topdesk in de afgelopen 6 maanden.
- Op CV aantoonbare werkervaring met Windows server 2008 en hoger / AD (active directory) / Exchange 2010 / MS Office 2010 / Mobile devices (tablets, smartphones, etc.) / telefooncentrales.
- Op CV aantoonbaar werkervaring binnen een gemeente in de afgelopen 2 jaar.
- Op CV aantoonbaar in de afgelopen 3 jaar minimaal 1,5 jaar werkervaring als 2e lijn ICT medewerker.
- Op CV aantoonbaar in de afgelopen 3 jaar minimaal 1,5 jaar werkervaring in een virtuele omgeving.
Belangrijkste competenties voor de invulling van deze functie zijn:
- Omgevingsbewustzijn
- Analytisch vermogen
- Zelfstandigheid
- Verantwoordelijkheid
- Contactuele effectiviteit
Extra informatie
- Standplaats
-
Venlo
- Aanvraagnummer
- 1089
- Startdatum:
- 2017-08-13
- Verwachte einddatum
- 2018-02-13
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 2017-08-02
- Contactpersoon Quest4:
- Wendy van Ooijen
Aanvullende informatie
Kandidaat komt gedurende de opdracht bij Quest4 op de loonlijst
De gesprekken zullen plaatsvinden op woensdag 9 augustus 2017
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06-29985899. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het onderstaand aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2017-07-13 13:19:08