Gebruikersondersteuner | Den Haag
Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Junior
- Standplaats:
-
Den Haag
- Aanvraagnummer:
- A2022-1301
- Startdatum:
- 20-12-2022
- Verwachte einddatum:
- 30-06-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief:
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 09-12-2022 10:00
- Contactpersoon Quest4:
- Martin Notmeijer
- Telefoonnummer:
- +31 6 29040901
- Opdrachtgever:
- Ministerie van Binnenlandse Zaken
Functieomschrijving Gebruikersondersteuner
Wij zijn namens het Ministerie van Binnenlandse Zaken opzoek naar een Gebruikersondersteuner op basis van 36 uur.
Een greep uit je werkzaamheden:
- De uitlevering of plaatsen van hardware;
- Het beantwoorden van vragen van gebruikers;
- De inname of vervanging van hardware;
- Loskoppelen users van services laptop;
- Fabrieks instellingen zetten van hardware.
Daarnaast:
- Ben je klantgericht en handel je klantvriendelijk;
- Manage je de verwachtingen van de klant;
- Documenteer jij je eigen werkzaamheden in procedures en werkinstructies;
- Rapporteer je aan de seniorrmedewerker;
- Neem je deel aan projecten, bijvoorbeeld vervangingstrajecten;
- Heb je een baliefunctie;
- Draag je bedrijfskleding.
Achtergrond:
Meer over jouw toekomstige team/afdelingGebruikersondersteuning (GOS) is het loket voor alle ICT-gerelateerde vragen en verzoeken van klanten. Naast deze loketfunctie zorgt GOS voor de ondersteuning van de klant op locatie en het voldoen aan de normen van de operationele ICT- dienstverlening. GOS is ook het eerste aanspreekpunt voor klanten wanneer er een storing in de ICT plaatsvindt. GOS bestaat naast het team GRS uit nog 5 andere teams, namelijk 3 servicedeskteams en 2 teams voor locatieondersteuning. Alles bij elkaar is de afdeling ongeveer 160 medewerkers groot. Het team Locatieondersteuning 1 is onderdeel van de afdeling Gebruikersondersteuning binnen de Business Unit Standaard en bestaat ongeveer uit 35 medewerkers.
Organisatie:
Wij zijn SSC-ICT, het Shared Service Centrum ICT van en voor het rijk, onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. We zijn een van de grootste fullservice ICT-dienstverleners binnen het rijk en servicen de gehele rijksdienst met onder meer rijksbrede IT-services. Ons shared service centrum ondersteunt meer dan 50.000 werkplekken en mobiele devices in Nederland en op 160 ambassadeposten over de gehele wereld. Daarnaast beheren en ontwikkelen we ruim 1000 applicaties, verzorgen housing en hosting in het state of the art overheidsdatacenter (ODC), bieden IT- diensten met extra hoge beveiligingsniveaus en voeren jaarlijks zo’n 260 ICT-projecten uit, waaronder internationale evenementen als het EU- voorzitterschap. Zo zorgen we dat ambtenaren hun belangrijke werk in dienst van de samenleving altijd, overal en veilig kunnen doen.
Eisen en wensen voor de functie Gebruikersondersteuner
Harde eisen:
- Minimaal MBO ICT nivo 2.
Wensen:
- Competenties: -Luisteren; -Klantgerichtheid; -Analyserend vermogen; -Initiatief; -Integriteit; -Accuratesse; -Leervermogen; -Communicatieve vaardigheden;
- 2 jaar ervaring op Servicedesk;
- 2 jaar ervaring Topdesk;
- Windows 10 certificaat md100;
- Diploma Itil.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Martin Notmeijer bereikbaar op het nummer: +31 6 29040901. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2022-12-08 08:11:54