Functioneel beheerder | Zwolle
Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Zwolle
- Aanvraagnummer:
- A2022-1215
- Startdatum:
- 01-12-2022
- Verwachte einddatum:
- 30-11-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief:
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 24-11-2022 08:00
- Contactpersoon Quest4:
- Winhold Bartelink
- Telefoonnummer:
- 06 – 46 12 98 22
Functieomschrijving Functioneel beheerder
Wij zijn voor de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) op zoek naar Functioneel Beheerder op basis van 36 uur per week.
Binnen de afdeling Informatiemanagement en Procesontwerp (IMP) is behoefte aan een functioneel beheerder voor de applicatie eLoket, die niet terugdeinst voor een technische uitdaging. Je bent verantwoordelijk voor de functionele instandhouding en continuïteit van het eLoket. Je werkt samen met collega beheerders, de opdrachtgever/eigenaar van de applicatie, de ICT-leverancier en de regisseur van IMP.
De werkzaamheden omvatten:
- Wijzigingsverzoeken beoordelen, beschrijven en aanbieden aan de leverancier;
- Registratie en bewaking van de werking van applicaties;
- Kaders, richtlijnen en voorwaarden voor correct gebruik van de applicaties;
- Gebruikersondersteuning;
- Maken van SQL queries en XML-transformaties.
Verbijzondering werkzaamheden:
- Functionele instandhouding en continuïteit van de applicaties waarborgen, onderzoeken van incidenten;
- Opstellen van functioneel ontwerpen en/of userstories;
- Afstemming met technisch beheer DICTU en externe ICT-leveranciers;
- Bijdrage aan het naar productie brengen van releases en changes;
- Maken testaanpak, maken testgevallen, uitvoeren FAT en coördineren GAT;
- Het zelf maken van aanpassingen aan formulieren;
- Actualiseren van documentatie en de beheerhandboeken;
- Bijdrage aan het optimaliseren van de processen binnen de functioneel beheer organisatie.
Achtergrond opdracht:
Momenteel werkt RVO hard aan vernieuwing van de totale Informatie Voorziening en inrichting van de CAB-CDB governance. Er is veel afstemming nodig met de aansluitende back-end systemen. Het eLoket van RVO.nl is een applicatie waarmee onze externe klanten aanvragen kunnen indienen voor regelingen die RVO.nl uitvoert. Als functioneel beheerder op onze vestiging in Zwolle ben jij een betrouwbaar aanspreekpunt voor de interne gebruikers en zorg jij ervoor dat de applicatie probleemloos functioneert.
Organisatie:
Kansen voor Nederland, kansen voor jou.
Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen!
Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen zorgen dat we ons houden aan wet- en regelgeving. En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies.
Wie ondernemend Nederland een warm hart toedraagt, kan bij onze organisatie dus alle kanten op.
Eisen en wensen voor de functie Functioneel beheerder
Harde eisen:
- Business Information Management Foundation, ITIL Foundation;
- Kennis en ervaring met testmanagement;
- XML, Databases en SQL Foundation, TMapNext Foundation;
- Kennis en ervaring met databasebeheer;
- Kennis en ervaring met release management;
- Ervaring bij een overheidsorganisatie ( 5 jaar).
Wensen:
- Verbijzondering competenties: – klantgericht; – pragmatisch; – helder communiceren en toont hier initiatief in; – zelfstandig kunnen werken; – maakt zich materie snel eigen; – resultaatgericht; – T-shape;
- Aantoonbare ervaring met het opstellen en uitvoeren van acceptatietesten conform TMap Next;
- Kennis en ervaring met de Agile werkwijze (SCRUM) icm TFS (backlog);
- Werkervaring in vergelijkbare functie in een grote overheids- of dienstverlenende organisatie;
- In bezit van HBO-diploma of werkervaring op HBO niveau;
- Kennis van en ervaring met Oracle systemen in het bijzonder;
- Relevante werkervaring in het beheren van functionaliteiten binnen een grootschalige gebruikersorganisatie;
- Ervaring met beheer- en analysemethoden en beheertools (onder andere Topdesk);
- Aantoonbare werkervaring in een functie, waarin men optreedt als intermediair tussen ICT leveranciers en gebruikers; – Kennis van de AVG wet- en regelgeving. Ervaring met het implementeren van deze regelgeving in applicaties is een pré.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
De kandidaat moet er rekening mee houden dat in verband met de coronamaatregelen hoofdzakelijk thuis wordt gewerkt. Indien de maatregelen het toelasten wordt er één tot twee dagen op de hoofdstandplaats gewerkt. En mogelijk incidenteel elders.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2022-11-21 08:33:01