Functioneel Beheerder | Zwolle

Deze opdracht kun je ook doen via een arbeidsovereenkomst met Quest4.

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Zwolle
Aanvraagnummer:
A2022-0724
Startdatum:
11-07-2022
Verwachte einddatum:
10-07-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
32-36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
01-07-2022 12:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor onze eindklant op zoek naar een Functioneel Beheerder op basis van 32-36 uur per week. 

Het team Data en Proces Management is op zoek naar een Functioneel beheerder. Dagelijks werken aan de basis van kaarten van Nederland, dat is wat wij doen. Van het optimaliseren van beeldmateriaal tot het ondersteunen van het topografische proces, het beheren van de 3D-voorziening en inrichten van beheer van geo-informatie en maatwerkkaarten. Om kwaliteit te waarborgen zoeken wij nieuw talent. Zet jezelf op de kaart als Functioneel beheerder.

Je werkt hybride vanuit huis en onze vestiging Zwolle.

Een dag uit het leven van… (voor de Coronatijd):
Tussen 08.00 en 09.00 loop ik bij ons kantoor in Zwolle naar binnen. Ik loop via de afdeling Geo informatie naar mijn werkplek, word vriendelijk begroet en gevraagd of ik straks tijd heb om even mee te kijken. Aangekomen op mijn werkplek controleer ik mijn berichten en eventuele binnengekomen incidenten of wijzigingsverzoeken. Om 09:00 uur heb ik een stand-up sessie met de productieafdeling. Hierbij informeer ik collega’s over de voortgang van beheeractiviteiten en projecten. Uit de sessie hoor ik een nieuwe wens voor functionaliteit en neem deze mee naar mijn team om te bespreken. Omdat het een eenvoudige aanpassing is, besluit ik direct een user story te maken voor het IT team. Om 10:00 uur heb ik een bespreking met IT over een software migratie. Ik leg uit wat de punten zijn om rekening mee te houden in de tests en heb afgesproken ook een kleine dataset aan te leveren. Na de bespreking ga ik gelijk aan de slag met het maken van de dataset en voeg deze aan de user story toe.

Bij de lunch besluiten we even een rondje te gaan wandelen. Om 13:00 heb ik een conference call met een team in Apeldoorn voor het inregelen van de toegangsrechten van de nieuwe applicaties. Ik zorg ervoor dat het juiste gebruikersprofiel automatisch rechten krijgt voor de applicatie. Rond 14:00 maak ik een dashboard voor de productievoortgang. Rond 15:00 heb ik een concept klaar en deel dit met mijn collega’s. Na het verwerken van de feedback overleg ik de uitkomst met een senior van de productie afdeling. We spreken af dat we dit aan het einde van de week live gaan zetten. Aan het einde van de dag heb ik samen met mijn collega’s nog een korte evaluatie over een opgeloste verstoring en hoe we dit kunnen voorkomen.

Je ondersteunt gebruikers, inventariseert hun wensen en vertaalt aanpassingen in de producten, diensten, processen en applicaties. Daarmee ondersteun je dagelijks de adviseur operationeel informatie management bij het functioneel beheer. Samenwerken en delen van kennis is daarbij belangrijk. Als veranderingen in diensten en applicaties geïmplementeerd worden, pas jij de noodzakelijke documentatie aan en zorg je voor de opleiding en gebruikersondersteuning. Tevens lever je een actieve bijdrage aan het verder detailleren van vernieuwingen, het in beheer brengen van deze vernieuwingen, en stem je deze af met de gebruikersorganisatie.

Dagelijks communiceren we met collega’s over de werkzaamheden en de gewenste wijzigingen of productverbeteringen. Samen bespreken we welke signalen er zijn over onze dienstverlening en of er afstemming met stakeholders nodig is. Hierbij zijn ook jouw analyses van groot belang. Tussentijds informeren we collega’s over aanpassingen, successen, vernieuwingen en problemen. Dit omdat we veel samenwerken met andere teams in een keten van dienstverlening. 

Belangrijkste technieken, methoden en tools:

  • Agile werken;
  • Kennis van ArcGIS-tools zoals ArcGIS Pro, ArcGIS Enterprise en Workflowmanager;
  • IT Service management tool;
  • Jira;
  • Versiebeheersysteem (vb Git);
  • Azure Cloud.

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Proactief monitoren van onze diensten;
  • Het analyseren van kansen voor verbeteringen;
  • Het oplossen van storingen;
  • Werkzaamheden voor gebruikers en IT-collega’s voorbereiden via user stories;
  • Verbetervoorstellen afstemmen;
  • Rapportages opstellen;
  • Opleiden en helpen van gebruikers;
  • Werkinstructies en handleidingen actueel houden;
  •  Aanspreekpunt voor beheertaken.

Taken:

  • Contacten onderhouden met Software leveranciers;
  • Bij gebruikers aanwezig zijn op de werkvloer, bij standups, online, etc. om zaken te horen en te regelen;
  • Testen van nieuwe software, aanvragen nieuwe packages en beoordelen uitrol in productie daarvan;
  • Pro-actief monitoren van en inspelen op de voortgang van user stories.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Door de kandidaat zélf geschreven CV en motivatie;
  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring als functioneel beheerder;
  • Minimaal 1 jaar ervaring met complexe projecten;
  • Minimaal 1 jaar ervaring met ArcGIS-tools zoals ArcGIS Pro, ArcGIS Enterprise, Workflowmanager;
  • Aantoonbare ervaring met succesvol samenwerken in multidisciplinaire (agile) teams en omgevingen, met een politiek/bestuurlijk karakter;
  • Minimaal 1 jaar ervaring met een organisatie die, als ZBO, wettelijke taken uitvoert en werkt in een breed stakeholderveld;
  • Taalniveau Nederlands minimaal B2;
  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: – Resultaatgericht; – Helicopterview; – Adviesvaardigheid; – Overtuigingskracht; – Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk; – Klantgericht; – Kwaliteitsgericht; – Proactief en initiatiefrijk. – Flexibel.

Wensen:

  • Je geeft een beschrijving van aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren werkzaamheden gezien het specifieke vraagstuk van het Kadaster (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden);
  • Je beschrijft 2 cruciale knelpunten (max. 300 woorden) die zich vaak voor doen in dit soort processen / opdrachten en geeft hierbij aan hoe je deze oplost (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden);
  • Je toont duidelijk aan (max. 300 woorden) welke wijze de door u geleverde expertise en competenties binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden).

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op donderdag 7 juli 2022 in Zwolle. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-06-16 03:42:26

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



contactpersoon:

Winhold Bartelink

Bel me nu!

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden