Functioneel Beheerder | Zwolle

Sorry, deze opdracht voor Functioneel Beheerder is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Zwolle
Aanvraagnummer:
A2024-573
Startdatum:
01-05-2024
Verwachte einddatum:
31-10-2024 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
16-04-2024 12:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Functioneel Beheerder

Binnen de afdeling Informatie- en Procesmanagement zoeken we een functioneel beheerder voor beheer en ondersteuning en doorontwikkeling van het eLoket. Met deze applicatie dienen onze externe klanten via RVO.nl aanvragen in voor regelingen die RVO uitvoert. Wij zoeken iemand die snel ingewerkt is en zelf verantwoordelijkheid neemt voor het organiseren en structureren van de werkzaamheden binnen de gegeven kaders. De werkzaamheden omvatten:
1. Functionele instandhouding en continuïteit van de applicatie waarborgen en hiervoor ook durven te staan;
2. Pro-actief contact onderhouden met de interne gebruikers in de lijnafdelingen, met Dictu en met de externe ontwikkelaar.;
3. Uitvoeren van autorisatiebeheer en het bewaken van de betrokken processen;
4. Het snel en adequaat analyseren en oplossen van incidenten of problemen en voortgangsbewaking van openstaande meldingen;
5. Actualiseren van documentatie en de beheerhandleidingen, indien deze ontbreken, opstellen;
6. Leveren van een bijdrage aan de ontwikkeling de applicatie en processen (functioneel) door het aandragen van issues en verbeteringen;
7. Analyseren gebruikerswensen en een beknopt FO maken voor de formulieren waarmee aanvragen ingediend worden;
8. Opstellen van een testplan en testgevallen, uitvoeren en coördineren van testwerkzaamheden (FAT/GAT) en opstellen van rapportages over de uitgevoerde testen.

Er is veel afstemming nodig met de lijnafdelingen, met de technisch applicatiebeheerders en met onze externe ontwikkelaar van het pakket. Daarnaast beschrijf je aanpassingen aan formulieren in (functionele) ontwerpen, test je de aanpassingen en begeleid je de in productiename ervan. Eenvoudige aanpassingen voer jij zelf uit.

Achtergrond

Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen!

Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen zorgen dat we ons houden aan wet- en regelgeving. En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies.

Wie ondernemend Nederland een warm hart toedraagt, kan bij onze organisatie dus alle kanten op.

Organisatie

Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen!

Eisen en wensen voor de functie Functioneel Beheerder

Harde-eisen

  • Business Information Management Foundation, Bisl of aantoonbare kennis daarvan;
  • TMapNext Foundation;
  • XML, HTML, JS, SQL;
  • Databases en SQL Foundation;
  • Werkervaring in vergelijkbare functie in een grote overheids- of dienstverlenende organisatie (2 jaar);
  • In bezit van HBO-diploma of werkervaring op HBO-niveau.

Wensen

  • Kennis van en enige ervaring met de Agile werkwijze;
  • Kennis van de AVG wet- en regelgeving, Ervaring met het implementeren van deze regelgeving in applicaties is een pré;
  • Relevante werkervaring in het beheren en ontwikkelen van functionaliteiten binnen een grootschalige gebruikersorganisatie;
  • Ervaring met beheer- en analysemethoden en beheertools (onder andere Topdesk en JIRA);
  • Aantoonbare werkervaring in een functie, waarin men optreedt als intermediair tussen ICT leveranciers en gebruikers;
  • Aantoonbare ervaring met het opstellen en uitvoeren van acceptatietesten conform TMap Next.

Competenties

  • klantgericht;
  • pragmatisch;
  • helder communiceren en toont hier initiatief in;
  • zelfstandig kunnen werken;
  • maakt zich materie snel eigen;
  • resultaatgericht;
  • T-shape.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Extra standplaats: Utrecht, Extra standplaatsen zullen incidenteel bezocht worden in het kader van contact met collega’s, team of interne klanten. Max. 1xmnd. gemid.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2024-04-16 07:59:34

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden