Functioneel Beheerder | Zwolle
De functie Functioneel Beheerder kun je ook vervullen op basis van een arbeidsovereenkomst met Quest4.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Zwolle
- Aanvraagnummer:
- A2023-1200
- Startdatum:
- 01-09-2023
- Verwachte einddatum:
- 31-08-2024 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Indicatie uurtarief:
n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 28-08-2023 10:00
- Contactpersoon Quest4:
- Winhold Bartelink
- Telefoonnummer:
- 06 – 46 12 98 22
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Functioneel Beheerder
Wij zijn namens RVO op zoek naar een Functioneel Beheerder op basis van 36 uur.
Binnen de afdeling Informatie- en Procesmanagement is behoefte aan een functioneel beheerder voor het BCB applicatie, waarmee o.a. EU subsidieaanvragen gecontroleerd, berekend en betaalbaar gesteld worden. Binnen dit proces wordt naast de BCB apllicatie ook een aantal andere applicaties gebruikt die het het proces ondersteunen (RBR) en (CROS). Naast de te beheren applicaties kan het beheer ook bestaan uit het beheren van koppelvlakken met andere systemen o.a. relatiebeheer (ERB) en generieke GIS-systemen (GRG). De werkzaamheden omvatten: 1. Functionele instandhouding en continuïteit van de applicaties waarborgen en hiervoor ook durven te staan 2. Pro-actief contact onderhouden met de eindgebruikers en de interne organisatie 3. Uitvoeren van autorisatiebeheer en het bewaken van de betrokken processen 4. Het snel en adequaat analyseren en oplossen van incidenten of problemen 5. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen 6. Actualiseren van documentatie en de beheerhandleidingen, indien deze ontbreken, opstellen 7. Leveren van een bijdrage aan de te ontwikkelen applicaties en processen (functioneel) door het aandragen van issues en verbeteringen 8. Participeren in en bijdragen aan Backlog refinement, Sprint Planning, Sprint Review en Retrospective 9. Opstellen van een testplan en testgevallen 10. Uitvoeren en coördineren van testwerkzaamheden (FAT/GAT) 11. Opstellen van rapportages over de uitgevoerde testen
Achtergrond Opdracht
Momenteel werkt RVO hard aan vernieuwing van de totale Informatie Voorziening en inrichting van de CAB-CDB governance. Er is veel afstemming nodig met de aansluitende back-end systemen.
Organisatorische context en cultuur
Kansen voor Nederland, kansen voor jou Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen! Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen zorgen dat we ons houden aan wet- en regelgeving. En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies. Wie ondernemend Nederland een warm hart toedraagt, kan bij onze organisatie dus alle kanten op
Eisen en wensen voor de functie Functioneel Beheerder
Harde eisen:
- Business Information Management Foundation, Information Security Foundation based on ISO/IEC 27002
- Functioneel beheer
- Applicatiebeheer
- Ervaring bij een overheidsorganisatie – 1 jr
Wensen:
- Aantoonbare ervaring met het opstellen en uitvoeren van acceptatietesten conform TMap Next.
- Kennis en ervaring met de Agile werkwijze (SCRUM) icm TFS (backlog).
- Werkervaring in vergelijkbare functie in een grote overheids- of dienstverlenende organisatie
- In bezit van HBO-diploma of werkervaring op HBO niveau
- Kennis van en ervaring met Oracle systemen in het bijzonder;
- Relevante werkervaring in het beheren van functionaliteiten binnen een grootschalige gebruikersorganisatie ;
- Ervaring met beheer- en analysemethoden en beheertools (onder andere Topdesk);
- Aantoonbare werkervaring in een functie, waarin men optreedt als intermediair tussen ICT leveranciers en gebruikers.
- Kennis van de AVG wet- en regelgeving, Ervaring met het implementeren van deze regelgeving in applicaties is een pré.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-08-24 12:05:03