Medior Functioneel Beheerder | Utrecht
Functie omschrijving
De afdeling Informatie Management van NVWA op zoek naar een Functioneel Beheerder Telefonie.Als Functioneel Beheerder Telefonie ben je verantwoordelijk voor de continuïteit en kwaliteit van de informatievoorziening rondom telefonie, voor meer dan 2000 NVWA medewerkers en een aantal groot verbruikers afdelingen, waaronder de KCC’s (Klanten Contact Centra) van NVWA. De werkzaamheden zorgen ervoor dat de ICT-producten en diensten aan de eisen en wensen van de gebruikers, alsmede aan de overeengekomen prestatiekenmerken blijven voldoen, zodat de bedrijfsprocessen van NVWA ongestoord uitgevoerd kunnen worden.Functioneel Beheerder Telefonie wordt ook ingezet in Telefonie-gerelateerde projecten binnen NVWA. Het eerste project is de retransitie van de vaste telefonie systeem van Cisco naar Mitel, waar de hele nummerplan van NVWA compleet herzien / geïnventariseerd moet worden, en de gebruikers (met name vanuit de grote verbruikers afdelingen) getraind moeten worden in het gebruik van de nieuwe telefonie systeem. Werkzaamheden moeten gecoördineerd worden met de gebruikers, afdeling facilitair en huisvesting, en de ICT leverancier.
• Bewaken en controleren van de werking van Telefonie gerelateerd ICT-producten en diensten ten aanzien van de afgesproken technische aspecten en prestatiekenmerken en ingeval van onregelmatigheden adequaat reageren met als doel beperking van (materiële en/of immateriële) schadelast;• Prioriteren van storingen, incidenten en wijzigingen;• (Laten) verhelpen van storingen, incidenten en achterliggende problemen op basis van het afgesproken dienstniveau (SLA) en rapporteren hierover ter voorkoming van herhaald optreden en (materiële en/of immateriële) schadelast. Afstemmen met de gebruikersorganisatie en gebruikers waar nodig inzicht geven in proces en inhoud;• Uitvoeren van onderhoud;• (Mede) opstellen en uitvoeren van het implementatieplan;• Opstellen van rapportages;• Vastleggen en actueel houden van acceptatie, installatie- en beheercriteria;• Zorgen voor ontwikkeling, deling en behoud van kennis bij relevante belanghebbenden.
Functie eisen
HBO-opleiding
(Vaste en mobiele) Telefonie producten in het algemeen, 2 jaar
Ervaring in facilitair- en huisvesting projecten
In het bezit van minimaal geldig rijbewijs B
Bedrijfsprocessen van Klant contact centra en de eisen / wensen die deze stellen aan de telefonie systeem, 2 jaar
Ervaring in een rol als applicatiebeheerder of functioneel beheerder, affiniteit met IT, 2 jaar
Wensen
Specifiek kennis van het Mitel systeem is een pre
ASL, BiSL, en ITIL beheer standaarden
Extra informatie
- Standplaats
-
Utrecht
- Aanvraagnummer
- 1318
- Startdatum:
- 23-10-2017
- Verwachte einddatum
- 30-04-2018
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 20-10-2017 09:00
- Contactpersoon Quest4:
- Wendy van Ooijen
Aanvullende informatie
CV in het Nederlands en max 5 pagina’s
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06-29985899. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het onderstaand aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2017-10-18 10:02:00