Functioneel Beheerder Findos | Den Haag
Sorry, deze opdracht voor Functioneel Beheerder Findos is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Medior
- Standplaats:
-
Den Haag
- Aanvraagnummer:
- A2023-1294
- Startdatum:
- 01-10-2023
- Verwachte einddatum:
- 31-12-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Indicatie uurtarief:
n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 20-09-2023 10:00
- Contactpersoon Quest4:
- Winhold Bartelink
- Telefoonnummer:
- 06 – 46 12 98 22
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Functioneel Beheerder Findos
Wij zijn namens het RVO op zoek naar een Functioneel Beheerder Findos op basis van 36 uur.
Wij zoeken een functioneel beheerder die een prestatie neerzet. Die eigenstandig verantwoordelijkheid neemt voor het organiseren en structureren van de werkzaamheden binnen de gegeven kaders. Het betreft een fb-rol voor de applicatie Findos (Financieel Dossier), Findos is gebouwd in Oracle Apex en maakt onderdeel uit van de financiele keten binnen RVO. De werkzaamheden omvatten o.a.: – Opvangen en verwerken van het mailverkeer (1e lijn) – Ordenen/professionaliseren van meldingen in Topdesk en backlog waardige items creëren in Jira (werken met sjablonen) – Deelname in projecten die op korte termijn op ons afkomen, specifiek de 1e contactpersoon zijn voor projectwerkzaamheden zoals testwerkzaamheden (FAT/GAT) – Uitvoeren dagelijkse FB checks zoals monitoring en fouten – Pro-actief contact onderhouden met de eindgebruikers en de interne organisatie – Voortgangsbewaking van openstaande meldingen – Opstellen van rapportages over de uitgevoerde testen – Actualiseren van documentatie en de beheerhandleidingen, indien deze ontbreken, opstellen – Het snel en adequaat analyseren en (helpen) oplossen van incidenten of problemen
Achtergrond Opdracht
Momenteel werkt RVO hard aan vernieuwing van de totale Informatie Voorziening en inrichting van de CAB-CDB governance. Er is veel afstemming nodig met de aansluitende back-end systemen.
Organisatorische context en cultuur
Kansen voor Nederland, kansen voor jou Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen! Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen zorgen dat we ons houden aan wet- en regelgeving. En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies. Wie ondernemend Nederland een warm hart toedraagt, kan bij onze organisatie dus alle kanten op.
Eisen en wensen voor de functie Functioneel Beheerder Findos
Harde eisen:
- ITIL, BISL;
- Agile, Scrum;
- Ervaring bij een overheidsorganisatie (2 Jaar);
- Functioneel beheer (2 Jaar);
- Ervaring met complexe financiële applicaties (1 Jaar);
- HBO Werk en Denkniveau.
Wensen:
- Ervaring met het opstellen en uitvoeren van acceptatietesten (TMAP);
- Kennis en ervaring met de Agile werkwijze (SCRUM) icm TFS (backlog);
- Werkervaring in vergelijkbare functie in een grote overheids- of dienstverlenende organisatie;
- Kennis en ervaring met ASL, Jira en DevOps werken;
- Ervaring binnen het financiele domein is een must;
- Relevante werkervaring in het beheren van functionaliteiten binnen een grootschalige gebruikersorganisatie;
- Ervaring met beheer- en analysemethoden en beheertools (onder andere Topdesk);
- Werkervaring in een functie, waarin men optreedt als intermediair tussen ICT leveranciers en gebruikers;
- Competenties: • klantgericht; • pragmatisch; • helder communiceren en toont hier initiatief in; • zelfstandig kunnen werken; • maakt zich materie snel eigen; • resultaatgericht; • T-shape.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-09-18 09:46:27