Senior Functioneel Beheerder Exact | Den Haag
Functie omschrijving
Van, voor en door de overheid. Dat is UBR. We lossen managementvraagstukken op en dragen bij aan complexe transities en implementaties, zoals in- of uitbestedingen. We bundelen onze kennis van onder andere interim-management, HRM, IT, inkoop en financiën en verbinden die met andere disciplines. UBR laat de overheid beter presteren. Doordat we ons binnen de overheid richten op bedrijfsvoering, kunnen onze collega’s zich richten op hun taak.
Zo maken we samen het verschil. UBR bestaat uit zeven organisatieonderdelen met ongeveer 1200 medewerkers: UBR|EC O&P (Expertise Centrum Organisatie en Personeel), UBR|IIR (I-Interim Rijk), UBR|HIS (Haagse Inkoop Samenwerking), UBR|ICG (Interim-management, Coaching en Gateway) , UBR|KOOP (Kennis- en Exploitatiecentrum Officiële Overheidspublicaties), UBR|Bv&F, (Bedrijfsvoering en Financiën) en UBR|OW (Ontwikkelbedrijf) .
Bij UBR staat kwaliteit van de dienstverlening hoog in het vaandel. Voor onze opdrachtgevers en ook voor onze medewerkers. We bieden mooie kansen en ontwikkelingsmogelijkheden, in een prettige werkomgeving. Dat vraagt wel wat van onze medewerkers en zeker van onze leidinggevenden. Qua inzet, kennis en kunde, maar vooral ook qua houding en gedrag.
Functie eisen
Knock outs
- Aantoonbaar HBO / WO werk- en denkniveau
- Je hebt meerdere jaren ervaring als functioneel beheerder
- Kennis en ervaring met Exact Synergy Enterprise en de daaraan gelieerde tooling is een vereiste
- Je bent makkelijk in omgang (loopt zelf naar de stakeholders toe), communicatief vaardig, flexibel en analytisch sterk
Wensen
- Ervaring met Qlikview is een pre, maar andere rapportage tooling mag ook
- Je hebt sterke affiniteit met het werkterrein van de Rijksoverheid en rijksbrede bedrijfsvoeringsdienstverlening.
- Je kunt goed samenwerken in een technisch en financieel georiënteerde omgeving.
- Je spreekt de taal van de gebruiker en kunt deze vertalen naar functionele wensen en eisen.
- Je kunt goed plannen en organiseren.
- Je kunt onder tijdsdruk werken en overzicht houden op processen.
- Je kunt informatie ordenen en hoofd- en bijzaken onderscheiden.
- Je werkt zelfstandig en weet wanneer je moet escaleren.
- Je werkt klantgericht en proactief
Extra informatie
- Standplaats
-
Den Haag
- Aanvraagnummer
- 1187
- Startdatum:
- 2017-09-25
- Verwachte einddatum
- 2017-12-31
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 2017-09-20
- Contactpersoon Quest4:
- Wendy van Ooijen
Aanvullende informatie
CV max 5 pagina’s en in het Nederlands inclusief een motivatie in ik-vorm, gericht op de aanvraag
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06-29985899. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het onderstaand aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2017-09-18 19:10:52