Functioneel beheerder – Digitale Werkplek | Arnhem

Sorry, deze opdracht voor Functioneel beheerder – Digitale Werkplek is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Arnhem
Aanvraagnummer:
A2024-617
Startdatum:
20-05-2024
Verwachte einddatum:
01-09-2024 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
26-04-2024 12:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Functioneel beheerder – Digitale Werkplek

Wat ga je doen?
Samen met je collega’s ga je dagelijks aan de slag met het optimaliseren en beheren van de digitale werkplek. In de rol van Functioneel Beheerder Digitale Werkplek ben je verantwoordelijk voor:

  • Ondersteunen van gebruikers van de digitale werkplek;
  • Optimalisatie van de digitale werkplek;
  • Maken van handleidingen en instructiemateriaal;
  • Oplossen van incidenten;
  • Initiëren, coördineren en uitvoeren van changes;
  • Opstellen testprocedures en uitvoeren van testen;
  • Adviseren t.a.v. ontwikkelingen o.g.v. digitaal werken.

Dit vind je leuk om te doen
De functioneel beheerder is namens de systeemeigenaren verantwoordelijk voor de continuïteit en het optimaal functioneren van de digitale werkplek en informatiesystemen binnen de organisatie.
Denk daarbij aan:

  • Gebruikersondersteuning bij incidenten en wijzigingen, en door het opstellen van handleidingen en werkinstructies.
  • Opstellen functionele specificaties en testplannen, en coördineren van de acceptatietesten.
  • Deelnemen aan project- en werkgroepen om op basis van wensen, eisen en mogelijkheden de toekomstvisie met betrekking tot de werkplek vorm te geven.

Dit ben jij!
Je denkt en werkt klant- en oplossingsgericht en beschikt over een goed analytisch vermogen. Daarnaast ben je communicatief vaardig en proactief; je bent een spin in het web. Je kunt je goed inleven in de klant en schakelt soepel met diverse disciplines en leveranciers. Met vragen en problemen kan men bij jou terecht, jij zorgt ervoor dat het opgelost wordt! Met jouw analytisch vermogen doorzie je zaken snel, waarbij je ook buiten de bestaande kaders kijkt en aanbevelingen doet die gericht zijn op prestatieverbetering van de werkplek.

Organisatie

De gemeenten Arnhem , Renkum en Rheden hebben hun krachten gebundeld op het gebied van bedrijfsvoering, waaronder ook ICT. Hiervoor is in 2017 De Connectie opgericht.
De afdeling ICT is de partner voor de technische infrastructuur (incl. technisch applicatiebeheer) voor de gemeenten en de daaraan verbonden externe partijen.
De afdeling ICT zorgt voor ondersteuning en onderhoud bij de ICT-dienstverlening: zij betrekt gemeenten proactief bij de ontwikkelingen in de snel veranderende digitale wereld en zij voert deze verandering uit. Als Sr. Beheerder Server & Storage werk je voor de afdeling ICT. Eén van de teams is Team Server & Storage en is verantwoordelijk voor het beheer van de ICT-infrastructuur van de klanten en richt o.a. op:

  • Oplossen complexe problemen, storingen en wijzigingsverzoeken
  • Onderhouden van de ICT-infrastructuur
  • Bijhouden van documentatie
  • Monitoren en analyseren
  • Structureren en professionaliseren behee

Eisen en wensen voor de functie Functioneel beheerder – Digitale Werkplek

Harde eisen:

  • HBO werk- en denkniveau met minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Office 365 (o.a. Teams, SharePoint en OneDrive);
  • Migraties naar M365 (technisch / functioneel);
  • Gebruikersadoptie en het geven van trainingen;
  • Windows 11;
  • Sharegate.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Hybride werkomgeving. Kandidaat moet minimaal 50% op kantoor aanwezig zijn.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2024-04-22 15:44:08

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden